Feline Skrevet 10. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 Skal kjøpe sovepose til hunden, men er så usikker på størrelsen. Hun er en liten dalmatiner, lenge siden jeg har veid henne nå, men mellom 21-23 kg vil jeg tippe. Jervehiet er i størrelser M opp til 20 kg, og L opp til 40 kg. Noen som kan si noe om hvordan de er i størrelse? Kan det holde med den medisum posen? Opp til 40 kg høres jo veldig digert ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 10. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 Jeg har en dvergpincher som har en str m. Han svømmer i den. Han er en diger DP på 10 kg. Kanskje ikke så matnyttig informasjon, men det er det jeg kan bidra med. Uansett så elsker han jervehiet sitt. Når jeg pakket det sammen prøvde han febrilsk å bli med inn i trekket til jervehiet. Fnis. Så han sov ute en hel påske i jervehiet sitt. Altså på dagtid. Så stor suksess til en meget sær herremann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 10. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 jeg har L til min pointer som er ca 18-20kg, og jeg føler ikke ho kunne hatt noen mindre, greit å ha noe plass å kunne strekke ut bein syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feline Skrevet 10. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 3 timer siden, Carro92 skrev: jeg har L til min pointer som er ca 18-20kg, og jeg føler ikke ho kunne hatt noen mindre, greit å ha noe plass å kunne strekke ut bein syns jeg Ok, da blir det L, pointer og dalmatiner er jo ganske like i fasongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts