Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Verdens snilleste Tidi er på jakt etter noen som kunne tenke å passe henne en uke :) Hun er en aktiv liten frøken, men klarer fint også rolige dager. Hun er veldig flink til å gå løs, holder seg i nærheten og kommer når både folk og hunder kommer i mot. Båndtur er hun ikke så flink på, spesielt ikke langs bilveier da hun er redd biler. Snill med andre hunder. Inne er hun veldig rolig og verdens største kosegris :ahappy:

Jeg reiser tidlig på morgenen den 14 Mars, så det er kanskje best å levere henne kvelden før. Jeg kommer hjem på kvelden den 21 Mars. 

24063540935_8c38e893cc_z.jpg

Skrevet

Hvis samboeren sier ja så kan vi gjerne ha bonushund! Det blir litt gåing ved bilvei til og fra turområde, men da får hun og Milva gjerne gå/løpe løs plasser det passer seg hver dag, og ellers kose masse. :)

Skrevet
På 9.2.2016 at 7:27 PM, Shlush skrev:

Send hun til Molde!!!!!!! 

Haha, hun hadde elsket seg på skiturer med dere. Kanskje du kunne jobbet opp kondisen hennes også. 

På 10.2.2016 at 0:26 PM, Eplefe skrev:

Samboeren sa ja, så vi tar gjerne en Tidi en ukes tid. :)

Nå har en venninne tilbudt seg, hun måtte bare sjekke med sin samboer. Om de ikke kan, så takker jeg gjerne ja :) Kommer tilbake med svar så fort hun har svart meg.

Skrevet
På Wednesday, February 10, 2016 at 0:26 PM, Eplefe skrev:

Samboeren sa ja, så vi tar gjerne en Tidi en ukes tid. :)

Venninnen min sin samboer sa ja. Mrn takk for tilbudet :)

• Like 1
Skrevet

Neste gang kan du sende henne til Førde synes jeg :P Skulle gjerne tenkt meg å prøvd å ha en kelpie i hus mtp rasevalg om noen år.

• Like 1