MegaMarie Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Verdens snilleste Tidi er på jakt etter noen som kunne tenke å passe henne en uke Hun er en aktiv liten frøken, men klarer fint også rolige dager. Hun er veldig flink til å gå løs, holder seg i nærheten og kommer når både folk og hunder kommer i mot. Båndtur er hun ikke så flink på, spesielt ikke langs bilveier da hun er redd biler. Snill med andre hunder. Inne er hun veldig rolig og verdens største kosegris Jeg reiser tidlig på morgenen den 14 Mars, så det er kanskje best å levere henne kvelden før. Jeg kommer hjem på kvelden den 21 Mars. Siter
Eplefe Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Hvis samboeren sier ja så kan vi gjerne ha bonushund! Det blir litt gåing ved bilvei til og fra turområde, men da får hun og Milva gjerne gå/løpe løs plasser det passer seg hver dag, og ellers kose masse. Siter
Eplefe Skrevet 10. Februar 2016 Rapporter Skrevet 10. Februar 2016 Samboeren sa ja, så vi tar gjerne en Tidi en ukes tid. Siter
MegaMarie Skrevet 17. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 På 9.2.2016 at 7:27 PM, Shlush skrev: Send hun til Molde!!!!!!! Haha, hun hadde elsket seg på skiturer med dere. Kanskje du kunne jobbet opp kondisen hennes også. På 10.2.2016 at 0:26 PM, Eplefe skrev: Samboeren sa ja, så vi tar gjerne en Tidi en ukes tid. Nå har en venninne tilbudt seg, hun måtte bare sjekke med sin samboer. Om de ikke kan, så takker jeg gjerne ja Kommer tilbake med svar så fort hun har svart meg. Siter
MegaMarie Skrevet 18. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2016 På Wednesday, February 10, 2016 at 0:26 PM, Eplefe skrev: Samboeren sa ja, så vi tar gjerne en Tidi en ukes tid. Venninnen min sin samboer sa ja. Mrn takk for tilbudet 1 Siter
Tonje Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Skrevet 18. Februar 2016 Neste gang kan du sende henne til Førde synes jeg Skulle gjerne tenkt meg å prøvd å ha en kelpie i hus mtp rasevalg om noen år. 1 Siter
Recommended Posts