cathinka Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Skrevet 27. Januar 2016 Hei, jeg har nettopp hentet en Kleinspitz jente (10 uker nå), som jeg gjerne vil sosialisere med trygge hunder. Jeg bor i Bergen vest. Hadde vært kjekt om noen hadde lyst å hilse på en dag. Siter
Wachita Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Skrevet 27. Januar 2016 Vi bor i Bergen vest! Har en valp på 4 måneder, men er redd hun er litt for voldsom for din lille. Men trenger du noen trygge voksne hunder, har jeg en på snart 2 som er veldig flink med valper Siter
cathinka Skrevet 28. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 Hei Wachita. Det høres kjempe bra ut om du hadde hatt lyst til å møtes en dag. Hvilke dager er det som eventuelt passer deg best? Siter
Wachita Skrevet 28. Januar 2016 Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 Helger er best for min del! Send meg en PM du! Siter
Juliamjomen Skrevet 1. Februar 2016 Rapporter Skrevet 1. Februar 2016 Jeg har en valp på 4 måneder, vi bor ute på Askøy, så er ikke så langt i fra Bergen ? Han har veeeeldig mye energi! Siter
Lissle Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Skrevet 4. Februar 2016 Jeg har og en kleinspitz-tispe som nettopp ble 10 uker. Bor i Fyllingsdalen, hadde vært veldig trivelig med en lekekamerat på samme størrelse Siter
Recommended Posts