Taz Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Hvor får man lettest tak i en munnkurv som passer til en mynde? Trenger en til Minion, da kortison gjør at hennes nye hobby er å spise. ALT! Så enkelte plasser utendørs, bør hun ha en munnkurv på seg. Siden vi bor rett ved havet, så har måkene en tendens til å dra med seg alt mulig rart, ting som ikke alltid bør spises av en hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Tror denne passer greit til mynder, det er ihvertfall oppgitt mål på siden så du kan sjekke Det er flust på nett, og de fleste dyrebutikker har vel hvertfall 1 type inne. Sjekk dog muzzle på google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 23. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Takk for svar. Jeg prøvde å søke litt rundt selv først, men jeg finner ikke noen som kan passe en mynde. Målene på den siden regner omkrets og bredde, og det er helst lengden som fort kan bli et problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Hør med en LC-gjeng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Gjør det noe om den er litt kort på snuten så lenge du får festet reima rundt hodet da? Vi brukte alltid basket sine på dyreklinikken jeg jobbet og de passet til myndene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 55 minutter siden, Tonje skrev: Hør med en LC-gjeng? Enig i denne! LC-Norge har nok noen liggende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Men de munnkurvene som blir brukt til lc er veldig åpne da... Min hadde klart helt fint å spise igjennom dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 50 minutter siden, Teserere skrev: Men de munnkurvene som blir brukt til lc er veldig åpne da... Min hadde klart helt fint å spise igjennom dem Mine er ikke særlig åpne.. Jeg tror de skulle ha jobbet litt for å få spist noe særlig igjennom der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 2 timer siden, Krutsi skrev: Mine er ikke særlig åpne.. Jeg tror de skulle ha jobbet litt for å få spist noe særlig igjennom der Aha, da finnes det sikkert flere typer! Jeg tenkte på disse nemlig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 4 minutter siden, Teserere skrev: Aha, da finnes det sikkert flere typer! Jeg tenkte på disse nemlig: Finnes mange forskjellige typer.. Jeg har noe ala som den øverste: men mine virker litt lengre i snuta.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2016 Lc maskene er nok ikke så egnet med tanke på at de ikke skal få i seg noe. Du kan evt kjøpe den engelske og tette fremme. Hot Isle selger : http://d2202958.u51.surftown.se/ Finn lc täcken/munnkorgar i menyen til venstre. Jeg har en nylon kurv til overs om den kan passe din? Ble litt snau og dårlig passform til mine , men om din er tispe passer den kanskje din? 34 cm på ytterste hullet , 13 cm over nesen og 15 cm dyp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts