Guest *Kat84* Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 2 minutter siden, JeanetteH skrev: Jeg kommer til 12 raser i gruppe 1 valp Åh, så mange? Ja som sagt så blir jeg like overrasket hver gang over hvilke raser som faktisk er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Vil noen sjekke antall voksne bernere? Får ikke åpna pm'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 30 minutter siden, Monab88 skrev: Vil noen sjekke antall voksne bernere? Får ikke åpna pm'en 19 voksne, oppmøte kl 10.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Bare to basenjier med, så det blir spennende. Stiller mot en utrolig flott tricolor hann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 10 timer siden, Lovozero skrev: Bare to basenjier med, så det blir spennende. Stiller mot en utrolig flott tricolor hann! Oi, så spennende! Lykke til Jeg fant til slutt flere enn 8 valper. Er ikke helt med for tiden tydeligvis Flaut nok irriterte jeg meg litt over at jeg bare kom til 11 uansett hvor godt jeg letet. Først i dag formiddag når jeg stod opp slo det meg at jeg hadde jo ikke telt med Sjef. Så da var det 12 likevel da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 10 timer siden, mokken skrev: 19 voksne, oppmøte kl 10.30 Tusen takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts