Polfarer Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Noen som har testet vet bed med og uten antiskli? Vurderer å bestille en rull med vet bed til en rimelig penge, men lurer på om jeg skal prøve å finne med antiskli i stede for den med gønn filt. Er den med grønn filt veldig glatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Vi har uten antiskli i bilen, men da med et lite teppe med antiskli under. Så er litt usikker på hvor glatt den grønne filten egentlig er. Så mye hjelp var det i det svaret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antonius Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Jeg liker best de med antiskli. De holder seg mer på plass på grunn av antisklibelegget, selvfølgelig, men også fordi teppet i seg selv da blir stivere. Jeg bruker wet bed i valpekassa og da er det absolutt best med antiskli. De andre ligger alt for ustabilt hvis/når tispa graver. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 15. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Jeg har med anti-skli. Tenkte å få tak i uten anti-skli til å ha som "gulvbelegg" på hunderommet. Jeg synes det kommer litt an på gulvtype. Glatt gu,v synes jeg absolutt det er bedre med anti-skli. Så kommer det også litt an på hunden Hvor får du kjøpt rull? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2016 Takk for svar alle sammen! Tror jeg kjøper med antiskli. Planen er å dele opp og ha litt her og der på glatt gulv i stua og som undrelag i bilen og i senga til hunden så da tror jeg det er best. @Monikawt , kjøper via en forhandler i Polen som bestiller for meg fra England neste gang hun får en forsendelse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2016 Har begge deler og fortrekker definitivt den med antiskli. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 16. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2016 Foretrekker også den med antiskli, den tørker fortere synes jeg også detter sand ned under teppet og blir liggende mellom mønsteret i antisklien, så hvis man løfter den rett opp er det lett å støvsuge bort 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 16. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2016 Bruker vet bed teppe til å ha i buret i bilen. Den er med antiskli under og det er jo kjekt. Vet bed pleier å være billige på dogs4all og da kjøper jeg med en haug hvert år. Jeg kaster vet bed teppene om hundene gjør fra seg eller kaster opp eller diaré eller blir veldig møkkete og da er det kjekt med ett lite lager hjemme Jeg tok de vet bed toppene i vaskemaskina før og da ble vaskemaskina ødelagt pga. Pels og møkk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 17. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2016 Ville helt klart gått for med antiskli ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts