Gå til innhold
Hundesonen.no

{mag]

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

Jnetebladet?fjortisbladet, kall det hva du vil har i det siste nummeret en artikkel om chi som mote hund.

jeg synes at artikkelen var bra, belyste problemet med useriøs avl og at moteting ofte ikke er gjennomtenkt.

Flere som har lest denne ?? :)

Skrevet

Nei, Mari er nettopp blitt medlem her. maripari kaller hun seg. Sonic er hunden hennes...

Skrevet

Folka i artikkelen er fra Ett rase forum om chihuahua der jeg også modererer.. det er Madeleine ( damen til kjelling) som fiksa kontakt med Mag og fikk til ett intervju der chi eierene får vist at de ikke syntes chihuahua er noe veske hund!

syntes det var en kjempe flott artikkel som smekker folk som bare tror det er en mote hund litt på fingra.. :)

Skrevet

heey

Ja, jeg og sonic er med!! hihi.. det er to bilder av meg, hvorav ett er med sonic, på to bein. Var et kjempegodt tiltak, selv om vi fikk lite plass i artikkelen. Men det var moro å treffe de andre og sosialisere bikkjene. Jeg var faktisk den eneste som ikke hadde klær på min hund, hihi...

Skrevet

Nå forresten bare nevne den hysterisk morsomme tv-reklamen for dame-bladet Kamille.. nå har hun ene berte dama en chihuahua som hun ikke kan finne, men det gjør ikke no, fordi hun skal kjøpe en ny en, som er mindre, og kan få plass i lomma... holdt på å le meg ihjel...

Skrevet

Nå forresten bare nevne den hysterisk morsomme tv-reklamen for dame-bladet Kamille.. nå har hun ene berte dama en chihuahua som hun ikke kan finne, men det gjør ikke no, fordi hun skal kjøpe en ny en, som er mindre, og kan få plass i lomma... holdt på å le meg ihjel...

ME TOO:)

Skrevet

så moro at intervjuobjektene frekventerer området her..*glise*

Uansett, en flott artikkel var det.Håper fjortisene som er useriøse gjør Ikea hunder til mote i stedet.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...