Gå til innhold
Hundesonen.no

Flickr og jpeg-koden

Recommended Posts

Skrevet

Begynner å bli et par år siden jeg brukte flickr, og nå finner jeg ikke ut hvordan jeg får linket direkte til jpeg-bildet. Noen som vet?

Skrevet

Håper dette er hva du spør om :lol:

You - Photostream - Klikk på bildet du ønsker

For å lime inn her på sonen er det bare å kopiere nettadressen etter du har klikket på bildet, lime adressen inn i tråden, trykke Enter eller mellomrom og bildet kommer opp.

For å få bildeadressen: Klikk på pil ned/laste ned tegnet nederst til høyre - View all sizes - Velg størrelse - Høyreklikk på bildet - Åpne i ny fane - Kopier nettadressen
(Sikkert en enklere måte å gjøre dette på, men det er hva som har funket her)

Skrevet

Huff, Flickr har blitt kronglete, synes jeg. Eller, det spørs egentlig hva du gjør ut av det. :P For å bare få JPG-bildet med img-taggen, går man inn på bildet, trykker på "share photo" (den med pilen ut til høyre), BBCode, velger størrelse du vil dele, kopierer hele lenken i adresselinjen, og kopierer fra detteerenbildelink. Tungvist, men det duger. Hvis noen vet noen bedre måter - hyl ut. :lol:

• Like 1
Skrevet
12 minutter siden, Bananen skrev:

Huff, Flickr har blitt kronglete, synes jeg. Eller, det spørs egentlig hva du gjør ut av det. :P For å bare få JPG-bildet med img-taggen, går man inn på bildet, trykker på "share photo" (den med pilen ut til høyre), BBCode, velger størrelse du vil dele, kopierer hele lenken i adresselinjen, og kopierer fra detteerenbildelink. Tungvist, men det duger. Hvis noen vet noen bedre måter - hyl ut. :lol:

Enig i at flickr er blitt litt krunglete :( De vil gjerne at vi linker tilbake til flickr - noe jeg nekter. :aww: Photostreamen min inneholder så mye rart at den trenger ikke være tilgjengelig for enhver random person som ser et bilde jeg har lagt ut,ikke før jeg får ryddet i den :lol: 

• Like 1