Gå til innhold
Hundesonen.no

Teipet igjen hundens munn


Eplefe
 Share

Recommended Posts

På bildet av labrador-blandingshunden hadde 45-åringen brukt sølvteip og teipet igjen munnen på bikkja. 

«Sånn går det når du ikke holder kjeft» skrev hun først. Da andre brukere på Facebook reagerte på bildet, skrev hun følgende:

«Ikke få panikk, folkens. Det var bare sånn en liten stund og den har ikke bjeffet siden. Nå har jeg fått vist poenget mitt» skrev hun. 

 

http://www.dagbladet.no/2015/12/02/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/dyremishandling/42215239/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinnen reagerer som hun gjør - med unntak av tilståelse da - forundrer meg ikke. Dessverre.

At hun skal møte i retten allerede om 14 dager og at hun risikerer bot/fengsel i opptil 150 dager anser jeg derimot som positivt. Rask avklaring, og tydeligere straff enn vi har her.... (hva får man for hundemord i Norge - er vel tilsvarende, eller mindre?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg opp i to ting her:

1: Av over tretti tusen shares, så har hun TO likes. Det er neimen ikke verst at det tallet er så lavt i et land hvor ekstreme metoder er litt mer stuereint enn her i nisselandet.

2: Hvor nedsnødd går det an å bli? En ting er at kjerringa faktisk snurra teip rundt munnen på den stakkars hunden. En helt annen ting er at hun presterte å legge ut bevis på sin dyreplaging for full offentlighet, som et skrytebilde. Her mangler det opptil flere kort i den stokken hennes altså. Med fare for stein i glasshus: Helt riktig skrudd sammen kan ikke kvinnemennesket være :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...