Teserere Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Igår var vi ute i nesten 6 timer! Sov lenge, stod opp 11 og spiste frokost. Noen hadde lyst til å dele ca 12, Ut på joggetur, været var nydelig! kommer hjem og tar en dusj. trofast #1 og #2 vil være med lager meg lunsj og zapper litt på tvn skulle hatt kaffebesøk, men hun avlyste i siste liten. så da koser jeg meg med kaffe og kake alene drar på hundetrening (ca 17-19). valpen trener på å stå pent! er fortsatt på trening, pirker på FVF med gamla deretter drar vi rett på tur med denne gjengen og er ute ca 2 timer. når vi kommer hjem får hundene tygg og jeg finner frem litt kveldskos til meg selv! ser på nyeste episode av the last kingdom Twiggy ser på tv og jeg strikker julegave rett før vi flytter oss inn i senga er det synkronsoving i sofaen 11 Siter
Sbtlita Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Så herlig efit Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk Siter
Stine Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Mmm, napoleonskake! Fin efit med fine jenter Siter
Mirai Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Aaaaahh napoleonskake! Ser ut som en bra hundedag! Siter
Teserere Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 23 timer siden, Stine skrev: Mmm, napoleonskake! Fin efit med fine jenter 20 timer siden, Mirai skrev: Aaaaahh napoleonskake! Ser ut som en bra hundedag! Og akkurat den napoleonskaka fra Cafe Oscar er Norges desidert beste! 2 Siter
LØJ Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Oi, for en fin dag! Vi er med på en sånn en når examensstresset legger seg Jentene er de søteste minibullene, som alltid Siter
Recommended Posts