Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Er det noen her som vet hvorfor det er slik? Det er en stund siden det var mulig for meg sist nå. Har nevnt det i tråden Oppgraderte Hundesonen også, men ingen svar å få der. Fint om dette blir fikset snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Hei @*Kat84*, beklager at dette har blitt oversett. Jeg trenger mer informasjon for å kunne hjelpe deg. Hvorfor får du ikke lastet opp bilder? Hvilke feilmeldinger får du? Bruker du pc/tablet/mobil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Jeg får opp en boks hvor dette står: Sitat Det oppsto et problem med å behandle den opplastede filen -200. Jeg har prøvd både på PC og på mobil. Bruker Opera nettleser på PC, og Samsung mobil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Gjelder det alle bilder? Kan du sende bildet du forsøker å laste opp til [email protected]? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 8 minutter siden, RAH skrev: Gjelder det alle bilder? Kan du sende bildet du forsøker å laste opp til [email protected]? Det gjelder alle bilder ja. Har prøvd både det jeg hadde tenkt å laste opp, og flere som er tatt for et par år siden som jeg har i Dropboxen og mindre memes bare for å se om det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Jaha... der fant jeg ETT av mange som kunne lastes opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Kan det hende at bildene du har forsøkt å laste opp ikke har noen filendelse? Eller at de er veldig veldig store? Hvor mange MB er bildet du forsøkte å laste opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Det er samme bilder som jeg har prøvd å laste opp tidligere og fått til. Tatt med mobil. Rart det der.... Men ser at andre jeg har fått til å laste opp er ca 2,7 mb. Andre jeg har prøvd på nå er 2,79 og opp til 2,9 mb. Kan det vare pga oppdateringer på mobilen og at filene er for store da? Irriterende når ting ikke funker som jeg vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Nei, fant et bilde som var 1,9 mb nå, og det gikk heller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Noen mobiler legger ikke på filendelse på bildet (.jpg e.l.). Dette kan være et problem. Kan du sende bildet på epost til [email protected] så jeg får se på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 er sendt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Takk, det ser ut som serveren har en begrensning på 2 MB filer. Vi skal ordne dette fortløpende. Jeg sier i fra her når det er klart. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Akkurat nå, RAH skrev: Takk, det ser ut som serveren har en begrensning på 2 MB filer. Vi skal ordne dette fortløpende. Jeg sier i fra her når det er klart. :) Så bra! Det har jo fungert med større filer tidligere. Og som sagt så var det en fil på 1,9 MB som heller ikke ville lastes opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Dette har fungert tidligere, men denne instillingen ble oversett da vi flyttet til ny server. Jeg traff feil tall, grensen er nå 1MB. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 3 timer siden, RAH skrev: Dette har fungert tidligere, men denne instillingen ble oversett da vi flyttet til ny server. Jeg traff feil tall, grensen er nå 1MB. :) så du satte grensen lavere? *klø seg i hodet* greit å vite grensa bare :P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 På en standard konfigurasjon er upload_max_filesize = 1M. Når vi satt opp den nye serveren ble denne innstillingen oversett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 Nå er grensen økt til 100 mb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts