Mac2014 Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Noen som har noen nylige erfaringer med hapoo? Evnt hvordan jeg får kontakt med noen av dem som eier det. Helt på trynet med kundeservicen, og de sender meg ikke varen min... Siter
Siri Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Tror det er mange som har hatt problemer med disse, mener å ha lest flere tråder der folk klager på dårlig service, manglende varer og umulig å få kontakt. 1 Siter
Mac2014 Skrevet 18. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2015 Hjelper det å ta kontakt med forbrukerrådet? Så sinnsykt uprofesjonelt...Har de fortsatt butikk på stabekk? Siter
Mac2014 Skrevet 18. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2015 Vet noen om de fortsatt har fysisk butikk? Siter
Annegru Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Jeg kjører forbi butikken der titt og stadig, og det har ikke sett ut som om den har vært i drift (altså åpen) på lang, lang tid. Mener også jeg har sett at huset har ligget til salgs på finn.no. Håper du kommer noen vei med forbrukerombudet, jeg vet ikke om det er riktig instans, men det skader i alle fall ikke å høre med dem. Siter
Mac2014 Skrevet 18. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2015 2 minutter siden, Annegru skrev: Jeg kjører forbi butikken der titt og stadig, og det har ikke sett ut som om den har vært i drift (altså åpen) på lang, lang tid. Mener også jeg har sett at huset har ligget til salgs på finn.no. Håper du kommer noen vei med forbrukerombudet, jeg vet ikke om det er riktig instans, men det skader i alle fall ikke å høre med dem. Om du har mulighet, gjerne stopp innom og se om den fortsatt er i drift. Professor kohls vei? Da tar jeg gjerne turen innom og tar en seriøs prat med dem og de fortsatt har butikk... Siter
Tuvane Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Hvis du har betalt med kort så kan vel kortselskapet ditt evt hjelpe deg med å kreve pengene tilbake? Siter
Annegru Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Akkurat nå, Mac2014 skrev: Om du har mulighet, gjerne stopp innom og se om den fortsatt er i drift. Professor kohls vei? Da tar jeg gjerne turen innom og tar en seriøs prat med dem og de fortsatt har butikk... Jeg kan stoppe neste gang jeg kjører forbi, dersom det er innenfor normal åpningstid for butikker :) Siter
Sofie & Aska Skrevet 19. November 2015 Rapporter Skrevet 19. November 2015 Vi bestilte noen bringkoppel herfra nylig... Håper vi får de. Siter
Mac2014 Skrevet 19. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2015 22 timer siden, Tuvane skrev: Hvis du har betalt med kort så kan vel kortselskapet ditt evt hjelpe deg med å kreve pengene tilbake? Det er ett mareritt det der. Jeg må først anmelde saken, så dra til banken og ordne reklamasjon. sist tok det meg 8 mnd før jeg fikk pengene... Siter
Mac2014 Skrevet 19. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2015 2 timer siden, Sophie skrev: Vi bestilte noen bringkoppel herfra nylig... Håper vi får de. Jeg håper også at du får dem. Når betalte du? Og hva er statusen på kjøpet? Siter
Mac2014 Skrevet 19. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2015 22 timer siden, Annegru skrev: Jeg kan stoppe neste gang jeg kjører forbi, dersom det er innenfor normal åpningstid for butikker :) Takk:) hold meg oppdatert Siter
Recommended Posts