Belgerdama Skrevet 16. November 2015 Rapporter Skrevet 16. November 2015 Jeg har meldt på Frost og lille Akira på denne utstillingen. Mer det flere som kommer?? Siter
Snøfrost Skrevet 16. November 2015 Rapporter Skrevet 16. November 2015 Jeg kommer og jeg har funnet ut at jeg huska feil, så det er søndag jeg stiller også. Har meldt på Fjellbris, Stjerne og Beringia. 1 Siter
Jeas_89 Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Jeg skal stille på søndag.. ;) Siter
yurij Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Søndag, junior og champion borzoi :) Siter
Monab88 Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Usikker på hvilken dag vi stiller, men innbiller meg det er søndag? Har meldt på Nora og Jäger i championklassene. Årets siste utstilling! Siter
MaritaS Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Jeg og Tanuki stiller søndagen :) Siter
Teserere Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Jeg kommer med valpen på lørdag :) Siter
Mumle Mu Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Vi skal også søndagen. Valp, junior og åpen :) Siter
Guest Klematis Skrevet 17. November 2015 Rapporter Skrevet 17. November 2015 Ja, jeg skal stille Bizi i junior på søndag. Det kommer til å bli interessant. Ingen trenger komme for å se, egentlig. Siter
Belgerdama Skrevet 17. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2015 Så moro at flere skal dit. Kanskje jeg ser flere av dere. Skal selv stille søndag 1 Siter
SFX Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 På 17.11.2015, 10.30.37, Monab88 skrev: Usikker på hvilken dag vi stiller, men innbiller meg det er søndag? Har meldt på Nora og Jäger i championklassene. Årets siste utstilling! Da blir du garantert BIR og BIM, for vi andre er der på lørdag Jeg har meldt på Le Pup, og tenker fram og tilbake på om jeg skal etteranmelde en av de som trenger cert - og pels... Men jeg vet dommeren liker typen... Og jeg innbiller meg at Foenix har mer pels nå enn for en uke siden. Så har jeg en junior på fôr som ser ut som om hun har mer pels enn Foenix på bilder, så kanskje henne i stedet? Siter
Red Merle Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Yoshi skal.. Vurderer om Jatzy ska også, samt Sarek Samojed(ikke min skal på certjakt. Siter
HHC Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 Denne har utgått for vår rases del (like greit, ringen vi fikk i fjor passet chihuahuaer, ikke retrievere), så sesongen er slutt gitt Siter
Belgerdama Skrevet 24. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2015 Gleder meg veldig til denne jeg også. Var litt usikkert om vi kunne dra, men nå er begge påmeldt så til Kongsberg drar vi Siter
Monab88 Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 På Wed Nov 18 2015 10:34:40 GMT+0100, SFX skrev: Da blir du garantert BIR og BIM, for vi andre er der på lørdag Jeg har meldt på Le Pup, og tenker fram og tilbake på om jeg skal etteranmelde en av de som trenger cert - og pels... Men jeg vet dommeren liker typen... Og jeg innbiller meg at Foenix har mer pels nå enn for en uke siden. Så har jeg en junior på fôr som ser ut som om hun har mer pels enn Foenix på bilder, så kanskje henne i stedet? Det skjønte jeg nesten, det er alltid motsatt dag av hva jeg tror Meldte du på F? Spent på pm jeg også Siter
SFX Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 3 timer siden, Monab88 skrev: Det skjønte jeg nesten, det er alltid motsatt dag av hva jeg tror Meldte du på F? Spent på pm jeg også Det virker som om det blir mange bernere - forståelig, med den dommeren. "Alle" som var på spesialen i helga skulle også til Kongsberg Da jeg sjekket i går, var det ikke forhøyet pris på utsatt frist, så da klinte jeg til og meldte på både Mira i junior og Foenix i åpen. Vil gjerne høre hans vurdering av junioren, og det "verste" som skjer er jo at den ene tar certet fra den andre når begge trenger det. Men jeg skal ikke forskreve meg, vi er mange som vil ha certet den dagen Det var mange pene tisper i helga, så det er høy konkurranse for tiden. 2 Siter
Teserere Skrevet 28. November 2015 Rapporter Skrevet 28. November 2015 2 timer siden, Nea skrev: Hvor står det 21 valper? 21 staffevalper. Står I pm Siter
Belgerdama Skrevet 28. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2015 3 terv valper og 18 voksne. Det er mange for en liten utstilling. Vi gleder oss masse http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=150611 Siter
Guest Klematis Skrevet 28. November 2015 Rapporter Skrevet 28. November 2015 Går junior som voksen på antall, eller? Står bare valp 3 og finsk lapphund 13. Jeg har da 1 stk junior. Siter
SFX Skrevet 28. November 2015 Rapporter Skrevet 28. November 2015 31 minutter siden, Klematis skrev: Går junior som voksen på antall, eller? Står bare valp 3 og finsk lapphund 13. Jeg har da 1 stk junior. Ja, valper er de som går i 4-6 og 6-9 måneder, voksne er alle de offisielle klassene. Vi er 10 valper og 33 voksne, og jeg hadde ikke vært overrasket om det var det dobbelte på voksne - så jeg er overrasket over at det ikke er flere. Kanskje alle er i Finland Siter
Recommended Posts