Gå til innhold
Hundesonen.no

Pitbullen skulle bare leke litt med piggsvinet...

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kom hjem fra byen en kveld mens jeg bodde på landet. Etter å ha gått 30 min gjennom skogen for å komme hjem, slapp jeg jentene ut i hagen for at de skulle tisse, sånn at jeg kunne sove lenge.

Begge forsvant oppover i hagen, og i grålysninga så jeg etterhvert den ene sirkle som en slange rundt en stor bylt, mens den andre gjorde utfall. I full panikk (av hensyn til bylten, som jeg antok var en katt) styrta jeg mot dem, noe som fikk Imouto til å sprette unna, mens Aiko som er hakket mer blodtørstig på småting, satte i et krigshyl og gikk til angrep. Hun hylte enda høyere da hun hadde fått tak i det, men løp triumferende avgårde med bylten i munnen. Jeg etter mens jeg kjefta med dempa stemme (klokka var jo midt på natta), og da hun slapp for å ta nytt tak, fikk jeg røska tak i henne og dratt henne unna. Bylten var et pinnsvin. :blink: Aiko hadde trynet fullt av pigger, og det fråda rødt skum fra munnen hennes. Hun var fortsatt helt vill i fletta og hvina i blodrus mens jeg bar henne i på badet og begynte å plukke pigger.

Dustebikkje! :lol: Etter å ha sett pitbullen er jeg veldig glad det var et norsk pinnsvin hun fikk tak i. Vi fant ikke igjen pinnsvinet i hagen, og jentene viste meg hvor det hadde gått under gjerdet, så jeg trur det kom fra opplevelsen med bare sjelelige sår.

• Like 5