Gå til innhold
Hundesonen.no

Lys til hund


Poter
 Share

Recommended Posts

Tenkte å bestille en sånn fra Ebay en dag å prøve (siden dem ser mer vanntette ut enn dem jeg har), så interessant å høre om andre har noen erfaring med dem. Jeg bestilte sånne i flere farger og fornøyd med dem. Er kina-kvalitet så jeg stoler ikke på plastikkspennen til bruk, men dem har holdt overraskende lenge og lyser bra :)

Bestilte en sånn i grønn jeg :ahappy: Hvis de er fine og holder seg så blir det en til i lilla *kremt* :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så jeg dem på en dyrebutikk for 200 kr.Hvor godt sitter de på? Som jeg skrev lengre opp liker jeg ikke å ha halsbånd eller sele på Eine når han er løs, med tanke på at han kan sette seg fast i noe og bli sittende fast. Så et sånt lyshalsbånd må lett falle fra hverandre for at jeg skal synes det er greit å ha det på ham. Hvordan er dette?

Selve kontakten til lyset ryker veldig fort. Derfor det er dumt å bruke dem som halsbånd. Men selve halsbåndet tviler jeg på at ryker med det første hvis han setter seg fast.

Jeg liker dem ikke. De kan jo ikke brukes som vanlig halsbånd, fordi kontakta ryker, og da lyser de jo ikke lenger. Så da tar de egentlig bare unødvendig med plass rundt halsen. Har også to forskjellige typer. Ene med ringen festet på ene siden, og andre med ringen festet på "vanlig" måte. Sistnevnte lyser greit, førstnevnte lyser ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...