relc Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 HeiLeter etter egnet område i Skien/Grenland hvor jeg kan slippe hunden løs, eller annen form for aktivering/trening. Masse energi i hunden og hun elsker å løpe, hunden trenger fortsatt trening til inkalling så helst område hvor det er lite folk. Det er vår første hund, nå 1 år gammel Schapendoes tispe, går helt greit med andre hunder og utrolig glad i folk.Noen som vet eller har anbefalninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Hundesletta oppe ved Flåtten i Porsgrunn har stort område de kan løpe på Også har du jo Luksefjell-området. Oppe ved Crossbanen (ca 1,5 mil) er det mange turmuligheter. Veier som går overalt omentrent. Og ikke så veldig mye besøkt av andre Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 I gamledager var det noe oppe på Gulseth også har det vært snakk om et område oppe på Geitryggen skulle bli lufte område men vet ikke om det har blitt noe av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relc Skrevet 23. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Bor på Åfoss, så Geiteryggen hadde vært en grei område. Hørt noe om det er lufteområde mot Solum kirke. Kanskje noen som vet hvor det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Bor på Åfoss, så Geiteryggen hadde vært en grei område. Hørt noe om det er lufteområde mot Solum kirke. Kanskje noen som vet hvor det er?Spanielbua het et sted i gamle dager. Vet ikke hvilken aktivitet som er der nå. Men det er inn vegen til Solum Kirke også ta første til venstre hvis du kommer fra Geitryggen sida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Stemmer at spanielklubben har et inngjerdet område ved Solum (på venstre side rett før kirka om du kommer fra Skien), men der ville jeg sjekka hjemmesida først, sånn at det ikke plutselig er kurs eller noe der oppe. Ellers er det jo hundeparken på Gulset, hvis man liker sånt. Den er jo like ved parkeringa til Åletjern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Virker som spanielfolkene har flyttet ut og Telemark agillity og lydighet har flyttet inn på samme plassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relc Skrevet 24. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Få sjekke det opp på Solum og Gulset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relc Skrevet 27. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 http://www.soleo.no/Har noen vært her? Erfaringer? Tenker da svømmetrening til hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 http://www.soleo.no/Har noen vært her? Erfaringer? Tenker da svømmetrening til hunden.Jeg har ikke personlig vært der, men kjenner ei som har utdanna seg der, og hun er kjempefornøyd. Tror @L8 L er der av og til? Har inntrykk av at det er veldig ålreit, ihvertfall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 http://www.soleo.no/Har noen vært her? Erfaringer? Tenker da svømmetrening til hunden.Koslige folk og hundene ahr vært glade for å gå der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Jeg har ikke personlig vært der, men kjenner ei som har utdanna seg der, og hun er kjempefornøyd. Tror @L8 L er der av og til? Har inntrykk av at det er veldig ålreit, ihvertfall. Jeg anbefaler dem på det sterkeste! Svømmetrening er gull, ikke mange andre steder i nærheten man kan gjøre det heller.Hyggelige er de også, bare å ringe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Jeg anbefaler dem på det sterkeste! Svømmetrening er gull, ikke mange andre steder i nærheten man kan gjøre det heller.Hyggelige er de også, bare å ringe Hvordan er prisene? Kunne jo vært noe å vurdere å ta de med på en og annen gang kanskje. Hm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Hvordan er prisene? Kunne jo vært noe å vurdere å ta de med på en og annen gang kanskje. Hm...Husker ikke prisen nå men billigst var en tre måneders sak med svømming en gang i uka. Men ta kontakt med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Hvordan er prisene? Kunne jo vært noe å vurdere å ta de med på en og annen gang kanskje. Hm...Det beste er å ringe (jeg husker ikke prisene i hodet) , men som Lijenta skriver under så har de noe som de kaller for svømmeklubben som nok er det gunstigste tilbudet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relc Skrevet 3. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2015 Skal dit om ikke alt for lenge, tror det er snak om klippekort på 2000 NOK for 10 klipp i bassenget på 30 min. Kommer nok tilbake på dette når jeg har vært der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundeparkene i Telemark Skrevet 14. Mai 2021 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2021 Hundeparken på Klyve, Hundeparken på Gjemsø, Hundeparken på Gulset og Hundeparken i Bamble er åpent for alle. Frivillig kontingent, men vi håper at alle brukere har lyst til å bli medlem. Med vennlig hilsen Hundeparkene i Telemark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts