Benedicte Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Kjøpte en Gresshoppa-kløv til en liten rottweilertispe for 1-2 år siden, men kløven var litt for stor. Den har derfor ligget ubrukt i boden siden den gangen, og nå er det vel på tide å få erstattet den med en kløv som passer [emoji14] Kløven er i str XXL, og jeg tipper at den passer hunder på 40 kg +. Selges for 400 kr. Kan hentes i Oslo eller sendes mot porto Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Martine Skrevet 29. September 2015 Rapporter Skrevet 29. September 2015 Hm. Kunne vi ha prøvd den på Akita en dag? Hun er mindre enn 40kg, men skader jo ikke å prøve. Siter
Zitka Skrevet 29. September 2015 Rapporter Skrevet 29. September 2015 Sier dere ifra hvis den ikke passer på @Martine sin?Jeg har ei tispe som nå (1,5år) er rett i underkant av 40kg, så tipper denne kan passe.. Muligens.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Benedicte Skrevet 29. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2015 Hm. Kunne vi ha prøvd den på Akita en dag? Hun er mindre enn 40kg, men skader jo ikke å prøve. [emoji4] Selvfølgelig Vi kan gå tur sammen når jeg er ferdig med eksamen? Er ferdig onsdag neste uke, og da kunne du jo testet denne i samme slengen Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 1 Siter
Martine Skrevet 29. September 2015 Rapporter Skrevet 29. September 2015 Selvfølgelig Vi kan gå tur sammen når jeg er ferdig med eksamen? Er ferdig onsdag neste uke, og da kunne du jo testet denne i samme slengen Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Høres ut som en god plan! Akita er med samboeren på jobb på dagtid da, men kan jo evt låne den med hjem og heller levere den til deg om den ikke passer hvis turen blir på dagtid 1 Siter
Recommended Posts