Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrert tispe i dag.


AnkiogBonita
 Share

Recommended Posts

Hei.

Gamlemor ble kastrert i dag pga livmorbetennelse. Glemte helt å spørre veterinæren hvordan jeg skal gjøre det med lufting av henne.

Har fått med body hun skal bruke, men regner med at hun ikke skal bruke den ute på tisseturer.

Hva gjorde dere med lufting med tanke på såret?

Føler meg en smule usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med trapper og hoppe de kommende dagene. Om du kan så bærer du henne i trappene, eller har henne å bånd så hun går rolig. Ikke kjør bil før det har gått minimum 5-6 dager (med mindre du må selvsagt, da snakker til til veteirnær) Buksmukslene har vært splittet og hun skal gro veldig mye mer innvendig enn utvendig. 

Opp og ned fra sofa så bør hun heller ikke hoppe og gi henne en hjelpende hånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte bil i 5 - 10 min fra dyrlegen og hjem. Bar henne inn fra bilen pga at hun enda var påvirket av narkosen, og var så forsiktig jeg kunne med 30 kg hund :) Har heldigvis heis i blokka, og hun er vant til lufting på plenene i området.

Hun har drukket litt. Ser ut til at hun er litt urolig innimellom, og roer seg med litt kos. Har på henne ett fleecepledd. Ser litt forkommen ut godjenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...