lykkelig Skrevet 12. September 2015 Rapporter Skrevet 12. September 2015 Sitter og venter på svar om jeg har blitt med på en bruks konkurranse om 14 dagers tid. Påmeldingen ba jeg om bekreftelse om at de har mottat påmeldingen min hørte ingenting sendte en Mail til har fortsatt ikke hørt noe. Betalingen skulle skje når man kommer dit den dagen. Synes bare at det er så fryktelig rart og håper på svar snart når kan man vente svar egentlig? Første bruks konkurransen jeg var på betalte jeg ved påmelding og da hørte jeg raskt svar tilbake men det var jo gjennom klubben min også og da:) Siter
Caroline Skrevet 12. September 2015 Rapporter Skrevet 12. September 2015 Send en purring, evt. søk opp en kontaktperson i klubben og ring/send sms? Siter
Carpediem Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 I min klubb får en beskjed om at påmelding er mottatt og beskjed om at mer info vil komme. Vi sender ut PM 1-2 uker før stevnene. Om du fortsatt ikke har fått noe, så gjør som Caroline anbefaler Siter
Recommended Posts