Gå til innhold
Hundesonen.no

Mardina og Teo's EFIT

Recommended Posts

Skrevet

Jeg holdt på å glemme hele EFIT'n, så derfor blir det en litt amputert dag herfra. Men litt bilder skal dere få :D

005_zpslvygrtjj.jpg

Litt etter 12.00 kom jeg på EFIT første bilde og siden jeg hadde mye å gjøre på jobb i dag, får dere heller et bilde av utsikten fra "kontoret" mitt :P

006_zpsz3xmaesg.jpg

I 15.30 tiden er jeg ferdig på jobb og er på vei til Hønefoss sentrum

007_zpsexjquov4.jpg

.......fordi jeg skal innom Sparkjøp og ha noen småting :D

008_zpslpk9bzrl.jpg

Ca kl. 17.00 er jeg kommet hjem, har hentet Teo og vi tar oss en tur i skogen :D

011_zpsztgrtlln.jpg

Kl. 18.00 er vi hjemme igjen og jeg begynner å rydde på kjøkkenet.

012_zpsh1ano26q.jpg

......mens Teo spiser på et saftig kjøttbein :D

014_zpswai49gev.jpg

Kl. 19.00 spiser jeg gourmet-middag :P

015_zpsfwxizgek.jpg

Kl.20.00 har jeg satt meg ned med litt brevskriving :)

016_zpsdhibhuuh.jpg

......som jeg fortsatt driver med kl. 21.00 :)

017_zpsuruhhkej.jpg

Ca kl. 22.00 sitter jeg å kikker litt på hundeseng. Teo burde streng talt hatt seg ny seng, så vi får se hvilken det evt. blir :)

018_zpsssbsx9fn.jpg

Kl.23.00 lager jeg meg smoothie :D

053_zps7y9faeex.jpg

..... og med det sier jeg og Teo takk for i dag og for at dere gadd å lese om den usannsynlige kjedelige dagen min/våres :P

• Like 9
Skrevet

For en vakker håndskrift du har! :o

Keo sier at han misunner Teo det kjøttbeinet :aww:

Tusen takk, det er det flere som sier :)

Fin Teo er på det siste bildet :)

Takk, han er ikke så verst :wub:

Ååå så gøy at du holder liv i brevskrivingen!!

Forresten er den pastaretten en av mine favoritter, hehe :icon_redface:

Ja, jeg har skrevet brev siden jeg var 15-16 år gammel og synes det er en så koselig hobby :D Ja, jeg synes også den pastaretten er veldig god :D

Herregud så pent du skriver! :D Og Teo er jo bare dritfin :wub:

Tusen takk, mange som sier jeg skriver pent :) Derfor får jeg ofte skrivejobber på jobb :P Alltid vært opptatt av å skrive pent og tydelig :)

Teo er dritfin ja :wub:

• Like 1
Skrevet

Jeg blir helt rørt av at du fortsatt skriver brev, jeg. :heart: Rett etter videregående (tilbake i 1999) dro jeg til det store landet Afrika og fikk alle tropesjukdommene i boka, og fordreiv tida med å skrive brev. Det samme gjorde jeg da jeg bodde på Bali i 2002 og da jeg reiste rundt i verden året etter, men etter det har jeg ikke skrevet et eneste ett for hånd...

Skrevet

Jeg blir helt rørt av at du fortsatt skriver brev, jeg. :heart: Rett etter videregående (tilbake i 1999) dro jeg til det store landet Afrika og fikk alle tropesjukdommene i boka, og fordreiv tida med å skrive brev. Det samme gjorde jeg da jeg bodde på Bali i 2002 og da jeg reiste rundt i verden året etter, men etter det har jeg ikke skrevet et eneste ett for hånd...

Ahh, du er nå søt da :heart: Jeg vet at brevskriving er en utdøende greie, men det finnes fortsatt en del her til lands som fortsatt skriver brev for hånd. Jeg har drevet med det i ca 20 år nå. Og jeg har ikke tenkt å slutte med det første :D Å kommunisere på mail blir jo altfor upersonlig.... :P Det er noe spesielt med å få håndskrevne brev i postkassen :) Jeg gleder meg til å sjekke postkassen for brev hver dag jeg :D Hverdagslykke kaller jeg det :heart:

Og jeg er t.o.m så barnslig at jeg bruker klistremerker på brevene, så blir de enda litt mer personlige :heart: Så får folk mene akkurat hva de vil om det :P

• Like 1