Justisia Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Frøken Cruella trenger kanskje pass 27 - 29 September da jeg skal til Danmark. Min mor skal passe alle tre, men, sjansen er der for at Cruella er i løp, og da blir det litt for mye for modern å passe to gutter og Cruella. Cruella er i grunnen super søt og snill, men kan være bitchy mot andre hunder, dog store hunder har hun litt sansen for. Bor i Sarpsborg, så greit om man ikke bor så langt unna. Skal jo inn til Stenakaia for å ta båten da, sånn ellers inne i Oslo er jeg ganske håpløs på å navigere. Send PM om du føler deg kallet til muligens å passe frøkna. Selvsagt, vil du passe de to gutta i steden så kan du gjerne det. Siter
Wednesday Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 @Wednesday? Huseieren nekter alt som har fire ben, dessverre. *lete etter nytt hus* Siter
Raksha Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Huseieren nekter alt som har fire ben, dessverre. *lete etter nytt hus* ååh Siter
Recommended Posts