_aussie_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Hva synes dere om siden nå? den er enda ikke helt ferdig, så er ikke alle sidene eller bildene som funker enda. Men det kommer. Vil gjerne ha litt kritikk, hva kan gjøres bedre osv? Var fargene fine? Ryddig/rotete side? Skriv gjerne en hilsen i gjesteboka Trykk her for å komme til siden
Espen Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Fin og ryddig side. Du mangler et navn til den øverst. Det står på ny side2. Så er det en feilmelding nederst, den viser ikke nederste frame. Men dette var abselutt ikke dårlig. Den siden kan bli veldig bra. Lykke til videre med den. Husk og linke til Hundesonen når du får siden din opp da
_aussie_ Skrevet 23. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Tusen takk Skal fikse det, ja må jo linke til hundesonen
Guest Vicky Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Sida di er alltid rålekker Lise!! Digger designet, og gleder meg til den blir ferdig. Håper på mange fler bilder av Luna!!
_aussie_ Skrevet 24. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2006 Da har jeg fikset litt mer på siden min, scrollen i menyen skal bort. Alt virker ikke enda, tips til forbedringer?
_aussie_ Skrevet 11. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2006 http://www.aussienluna.com Siden er under arbeid. Noen synspunkter? Noen som har forslag til et annet sted jeg kan ha blogg? uten reklame..
Synne Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 Kjempe fin side! Luna er jo bare så herlig!
Havana Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 Linkene burde kanskje vært understreket og/eller i en annen farge slik at det var lettere å skille dem fra resten av teksten? På Lunas side ser jeg bare toppen av hodet hennes i ramma. Ellers er det en behagelig og fin side. Og fin hund
Basse Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 Siden din er flott! Har ikke noe å si noe på unntatt det som er nevnt Men kanskje... Hva med å prøve å få til en scroll i en farge som matcher til siden din? Sikkert noen her inne som kan gi deg en link til en god side hvor du kan finne koden
_aussie_ Skrevet 18. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 Siden din er flott! Har ikke noe å si noe på unntatt det som er nevnt Men kanskje... Hva med å prøve å få til en scroll i en farge som matcher til siden din? Sikkert noen her inne som kan gi deg en link til en god side hvor du kan finne koden Jo det hadde vært noe, men jeg skjønner ikke åssen jeg får det til.. Selv om jeg har fått link til side
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar