Gå til innhold
Hundesonen.no

Shamsi på Fisketur


JulieJ
 Share

Recommended Posts

Fy søren hun er pen! Skikkelig vakker med DEN gylne fargen og de lyse øynene *sikle* :wub:

Fanger hun fisk alene?

Tusen takk <3 jeg er såå forelsket i henne!

Vi fikk en på kroken som vi slapp ut igjen, men den hadde vært oppe for lenge, svømte dårlig og kom helt tydelig ikke til å klare seg. Den løp hun ut og hentet, og syntes det var VELDIG stas ;)

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt! Hun er fantastisk nydelig! Elsker når de har de nøttebrune øynene :wub: og oppdretteren min liker ikke at jeg elsker det :P

Fisk er jo sååå gøy og godt! :D Heldig hun er :)

Takk!! Jeg er litt avstandsforelsket i Nyx haha :wub: hvor tung er hun, forresten ? Jeg syns Shamsi er så lita ifht andre terver i møter (19kg).

Ja, etter den fisketuren så har hun fått et helt annet forhold til bading :P før var hun litt forsiktig, nå kaster hun seg ut i vannet og begynner med en gang å lete etter fangst, haha.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg er litt avstandsforelsket i Nyx haha :wub: hvor tung er hun, forresten ? Jeg syns Shamsi er så lita ifht andre terver i møter (19kg).

Ja, etter den fisketuren så har hun fått et helt annet forhold til bading :P før var hun litt forsiktig, nå kaster hun seg ut i vannet og begynner med en gang å lete etter fangst, haha.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Jeg veide henne forrige uke, og hun var 16,7 kg! Får litt motstridende beskjeder når det kommer til vekta hennes. Noen synes hun er tynn og noen synes hun er passe :P

Deilig å ha badeglad hund da! Spesielt når det er såpass varmt som nå. Nyx elsker å bare svømme rundt i sirkler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide henne forrige uke, og hun var 16,7 kg! Får litt motstridende beskjeder når det kommer til vekta hennes. Noen synes hun er tynn og noen synes hun er passe :P

Deilig å ha badeglad hund da! Spesielt når det er såpass varmt som nå. Nyx elsker å bare svømme rundt i sirkler :P

okay :) ja, samme her. venner og familie synes hun er for tynn, veterinæren o.l. synes hun er kjempefin- mens jeg skifter mening annenhver dag :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...