Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytte fór - igjen


tonjek
 Share

Recommended Posts

Dyrebutikkene vi handler i ha tatt Orijen ut av varelageret sitt da ser var mange kunder som opplevde løs mage på hundene sine ved der fóret. De byttet det ut med Canagan. Litt samme typen for men de hadde bedre erfaring med det og ikke-løsmage. Vi er på sekk nr 2 av det nå og er veldig fornøyde med det til vår kresne sak her i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har det rundt her eller må det bestilles på nett?

Det er en forhandler på Osterøy men jeg synes det er for langt å kjøre for å hente fór. En venninne som bor på Askøy kjøper herfra og er veldig fornøyd med service og leveringstid. Kommer til å bestille derfra selv når vi har fått unna litt av det vi har stående :)

http://www.zoopermarked.no/hundefor?FACET_EBRAND=KINGSM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det foralllergi da?

Ser ut til at de to hovedgruppene som hunder reagerer på er proteinet i foret og midd som i hustøvmidd og lagermidd

Aner ikke. ( men nå kupper jeg vist tråde,sorry!) men en må jo begynne i en ende. Hustøvmiddallergi her kan bli smått slitsomt, vi er ikke sååå glade i å gjøre reint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Aner ikke. ( men nå kupper jeg vist tråde,sorry!) men en må jo begynne i en ende. Hustøvmiddallergi her kan bli smått slitsomt, vi er ikke sååå glade i å gjøre reint

Det kan være det ene og det andre eller en av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forskjellige variantene av Orijen og Acana er vel svindyre... Har ikke råd til å betale godt over 1000 kr for 13 kg. Skal sjekke ut Taste of the wild og Kingsmoore. Brit Care Salmon har jeg faktisk en 1 kgs pose av. Fikk en prøvesmak. Gikk ned på høykant, så smakte visst godt, men må jo kjøpe en større sekk hvis jeg evt skal få prøvd det. Har jo hørt en del dårlig om Brit, men er det den andre typen kanskje? Edit: Noen som vet hvor lenge fór holder seg etter det er åpna? Hvis det står i en plastkasse med lokk?

Jeg fôrer for øyeblikket på Acana Lamb & Okanagan Apple, kjøper sekk på 18 kilo hos Animail til 995 (sleng med et tyggeben eller noe til 5 kr. eller mer, så blir det gratis frakt også). Det er ikke særlig dyrt - eller, ikke særlig dyrere per kilo enn det man betaler for vanlig Adult i mindre sekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...