Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme Hund Og Katt


Yakine

Recommended Posts

Åh, nå er jeg så forbaska lei av den ene katta og Atheo!!

At de aldri holder opp!!!! :(

Katta murrer og Atheo bjeffer! :rolleyes: Prøver å skille dem, og det går bra i ca 2 sek... Så er Atheo borte der katta ligger IGJEN! Og så har vi samme runddans igjen! :rolleyes:

Nå er jeg så frustrert at jeg vet snart ikke mi arme råd... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter her og i perioder og disse har bodd sammen siden august.Loke klarer ikke å gi seg...

Men det er bare å gi masse ros når han klarer å se en katt gå over gulvet uten å spinne etter og å skille dem når det blir for hett.

Det går bedre og bedre etterhvert.Loke og pusen min (han bor med 2 katter ,den ene er ikke "våres")ble fersket i å sove sammen her om dagen :(

Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. de må sikkert bare bli vandt til å være rundt hverandre. som regel blir det på kattens premisser.

Jeg har ei gammal katte hjemme hos mamma. Han heter Båsse, er 12 år gammel og veier 8 kg (!) Hunden min veier 2,9 kg. Hehe. Når jeg er på besøk hos mamma er det tydelig at det er katta som bestemmer hvor mye kontakt de skal ha. Noen ganger vil han kose med sonic, mens andre ganger vil h an daske på ham. Sonic er rimelig livredd for katta, men tør å ligge ved siden av ham, hvis jeg er i nærheten. Hvis båsse kommer for nærme, bli han enten stiv av skrekk, eller så overgir han seg og legger seg på ryggen.

Stol aldri på en katt..... de er for utspekulerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...