Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil ikke strekke ut bakbeinet


Tempus
 Share

Recommended Posts

Hunden er sjekket for patellaluksasjon, så det kan det ikke være.

Høyre bakbein går helt fint å strekke ut. Noen ganger går det fint å strekke ut det venstre, men ofte trekker hun det tilbake igjen. Jeg synes det virker verre under/etter aktivitet. Beinet er annerledes vinklet enn det andre. Det vrir seg mer innover. Når hun ligger så ligger hun ofte på magen med begge bakbeina strekt ut.

Hos veterinæren ville hun ikke stå på venstre bein når hun ble holdt på to. Har sjekket flere ganger hjemme, her står hun alltid på begge.

Vi fikk beskjed om å prøve Rimadyl et par dager. Hun ble ganske dårlig av det. Kastet opp, mistet matlysten og ble slapp. Syns ikke det hjalp noe på beinet. Noen ganger fikk jeg strekt det helt ut, andre ganger trakk hun det tilbake.

Hun går normalt synes jeg. Halter ikke. Når hun sitter så sitter hun som regel på hofta med beina samlet til en av sidene, om dere skjønner hva jeg mener :)

Noen ide om hva det kan være..?

Hun peser også ganske mye. Sånn hektisk pesing. Mulig det er pga stress.. Vi har bare hatt henne to uker, så kjenner henne ikke så godt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...