Tekopp Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Er det farlig for hund å spise mus med musepest? Siter
Elisabeth00 Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Har ikke noe fornuftig å komme med, men liker at innlegget er postet under fôring og ernæring (Prøvde å søke litt, men fant ikke noe relevant. Kanskje send en mail til veterinærinstituttet?) 3 Siter
Tekopp Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2015 Nå fant jeg en gammel tråd om omtrent det samme, og det ser ikke ut til å være et problem for hund. Har ikke noe fornuftig å komme med, men liker at innlegget er postet under fôring og ernæring Haha, ja, var litt usikker på hvor det skulle plasseres.. Vi skal på feriehuset til foreldrene mine i helga, og der kryr det vistnok av sløve bepesta mus. Siden hunden tidligere har klart å ta mus selv i kort bånd må jeg bare gå ut i fra at hun klarer å stå for sin egen snacks i helga Siter
TullBull Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Lurt på dette selv, for den siste uken har det vært masse død spissmus i skogen. Min liker dem tydeligvis ikke for han spytter dem ut igjen med en gang, men gikk med noen skoglemen i fjor :/ Siter
Pringlen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Lurt på dette selv, for den siste uken har det vært masse død spissmus i skogen. Min liker dem tydeligvis ikke for han spytter dem ut igjen med en gang, men gikk med noen skoglemen i fjor :/ Spissmus har noen giftkjertler, og smaker vondt Siter
Tekopp Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2015 Spissmus har noen giftkjertler, og smaker vondt Om musa spises hel da? Siter
Recommended Posts