Teserere Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Her er vår lørdag! Den startet med at jeg var på nattvakt. Rett over midnatt slapper vi av litt imellom slagene. Mye å gjøre på jobb, og jeg prøver å sove litt i løpet av natta... I 7tiden våkner jeg til dette synet Litt over 8 er vi på plass på Kalvøya for morgentur. Solen skinner og vi har nesten hele øya for oss selv! Aïda tar seg et morgenbad! Ikke lett å ta bilde av 2 hunder Klokken har passert 9 og vi nærmer oss bilen. Etter å ha sovet et par timer står jeg opp ca 12, og betaler påmelding til NM i rally lydighet Rundt 13 er jeg på plass på treningsbanen Etter kl 14 har jeg vært og handlet litt og nyter en deilig sitronis! Når klokka nærmer seg 16 er jeg hos papa en tur. Jentene finner bringebær... ...og jeg undersøker hvordan det går med huset mitt: Twiggy prøver å innynde seg hos Søren, noe som ikke faller i god jord vi spiser middag og noen har lyst til å¨smake 0 Jeg ha fått bæreselen fra kina, nå kan vi dra på fjellturer! nyter synet av blomstene mine elsker å ha så liten benk at jeg må vaske opp i flere omganger twiggy hjelper til med å skifte på senga 12 Siter
Tekopp Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Å herrefred, bildet av Twiggy i bæresele Bygger du hus? 2 Siter
HeleneFS Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Sover du ikke mer enn 3 timer etter nattevakt?? Elsket bæreselen!! 1 Siter
Teserere Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2015 Å herrefred, bildet av Twiggy i bæresele Bygger du hus? Pappa skal restaurere kårhuset på tomta som jeg etter hvert skal leie Sover du ikke mer enn 3 timer etter nattevakt?? Elsket bæreselen! Nei Da får jeg ikke sove neste natt. Hvis jeg har hatt en serie med vakter og sovet lite så sover jeg meg opp etter siste natta. Siter
Cavalierflat Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Akkurat der så det veldig koselig ut å ha nattevakt med hunder og bæreselen da Siter
Recommended Posts