monstermunster Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Alle tidene er sånn ca, med slingringsmonn på type 15 minutter +- 09:00, ish, går alarmen, men jeg husker først å ta bilde når vi jeg står ute på plenen og venter på at Koda skal finne det perfekte stedet for dagen 10:00, drikker jeg te 11:00, henter vi frem haglene fra våpenskapet og gjør oss klare til å dra på skytebanen. Veeeeldig treg morgen. 12:00, er vi nesten fremme på skytebanen 13:00, ble det ikke noe bilde, for da var det jeg som kjørte bilen, på vei hjem fra skytebanen 14:00, gjør vi ett stopp på veien 15:00, er jeg hjemme, og det er to bikkjer som gjerne vil ut på tur (igjen) 16:00, har jeg pakket ferdig sekken 17:00, kommer ett til av folkene hjem 18:00, friserer vi pote-pels 19:00, sitter jeg og venter på at pcen skal oppdatere seg 20:00, er vi endelig kommet oss ut på tur 21:00, har jeg så vidt begynt å sette opp leir 22:00, er det begynt å bli mørkt, og jeg prøver en ny turmat sak, mens bikkja sitter og ser ut i skogen 23:00, er jeg gått inn i teltet, og leser i min bok rett før 24:00, legger jeg bort boka og tar kvelden 9 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Elsker sånne enkle "tar bare med bikkjer og telt ut i skogen" teltturer Siter
HeleneFS Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Så deilig med telttur jeg blir alltid så imponert av folk som klarer det. I mitt hode er det så mye tiltak 1 Siter
Teserere Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Perfekt avslutning på dagen da! Setter du opp teltet alene? 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Sushi Så veldig deilig ut med telttur 1 Siter
SiriEveline Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Så ut som en flott dag Kan det stemme at dere var på Løvenskiold? Syntes bare det så veldig ut som Østern brug (stallen) på høyre side på bildet. 1 Siter
monstermunster Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2015 Så deilig med telttur jeg blir alltid så imponert av folk som klarer det. I mitt hode er det så mye tiltak veldig greit å gjennomføre når skogen er rett i bakhagen Perfekt avslutning på dagen da! Setter du opp teltet alene? Yep o: Så ut som en flott dag Kan det stemme at dere var på Løvenskiold? Syntes bare det så veldig ut som Østern brug (stallen) på høyre side på bildet. Løvenskiold er korrekt! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 veldig greit å gjennomføre når skogen er rett i bakhagen Yep o: Løvenskiold er korrekt! Så gøy! Vokst opp rett ved og har også vært og skutt litt på Løvenskiold 1 Siter
Recommended Posts