Alzenas Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Sitter her å skal bestille Crufts valpegård og kom over Diggidog og tenkte å bestille derfra. Før jeg betalte sjekket jeg litt rundt dem, og ser stort sett bare negativt om dem (trege leveringer, svarer ikke på tlf/mail osv) men mye av det er noen år gammelt. Noen som har erfaringer med dem nylig - Eller burde jeg bare finne en annen plass som selger den og noen som har tips til hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Kan ikke svare for har aldri kjøpt derfra men hundihuset har ikke disse da? synes å huske det og han leverer i hvert fall og har somregel veldig gode priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 http://www.hundihus.no/ Denne du tenker på? Ser ikke Crufts valpegården der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Nei, tror Arielle mener hundihuset, som ikke har nettbutikk men facebookgruppe/side på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Ah, ja jeg fant siden på facebook Han selger gården, men endel dyrere enn de jeg så andre plasser som også er den orginale. RED: Ser så masse positivt om ham og service at jeg går for ham. Trenger valpegården kjapt, og det virker som han fikser det Tusen takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Jeg bestilte min fra Hundsomhobby. De har gratis frakt. Den kom på tre dager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2015 Da er gården bestilt, så nå er det bare å glede seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts