Thor Prestbøen Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Hei! Vi starter snart en liten nettbutikk som kun fører utstyr med god kvalitet. I første omgang blir det EzyDog! Vi kommer til å føre alle EzyDog produkter i ALLE farger og STØRRELSER:) Vi kommer med VELDIG gode priser:) Følg vår Facebook side https://www.facebook.com/hundebutikk1.no?fref=tsfor info om når vi åpner:) Det blir gode priser første dagen;) Siter
Thor Prestbøen Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Her er en liten smakebit på hva som kommer ( psssst husk å lik oss på Facebook ) Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Hvor langt er det lengste zero shock båndet? Jeg har ett, og det er så godt å holde i, ser bra ut og, men alt for kort til annet enn turer i gågata. .. skulle gjerne hatt ett som var iallefall 1.50 cm Siter
Thor Prestbøen Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Hei Lola! Zero Shock kobbel kommer i 61 og 120 cm lengde, MEN du kan koble på en Zero Shock forlenger:) Disse er på 61 cm. Du kan da få Zero Shock på 181 cm:) Vi kommer til å ta inn både kobbel og forlenger:) Følg oss på Facebook for oppdateringer! Siter
Thor Prestbøen Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Meld dere på vår mailliste for informasjon om når vi åpner! ( det kommer også gode tilbud og rabattkoder ! ) Mailliste Siter
Gjest Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Finnes de halsbåndene i grønt? (ikke kamuflasjemønster). Siter
Thor Prestbøen Skrevet 17. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Hei! Dessverre kommer de ikke i fargen grønn:/ Siter
Thor Prestbøen Skrevet 25. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Nå har vi masse ezydog produkter på lager! Butikken er enda ikke lansert, men følg oss på Facebook så er det mulig å kjøpe:) Siter
Margrete Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Finnes det noe i halvstrup? Synes de er så fine, men vil gjerne ha i halvstrup Siter
Thor Prestbøen Skrevet 25. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Hei Margrete! EzyDog Checkmate er nok det du ser etter. Ta en titt på katalogen her: http://www.ezydog.com.au/templates/__custom/ez-images/catalogue_web.pdf Vi har så og si alle typene av Checkmate på lager, men betalingslønsingen er ikke oppe å går før om 3 uker. Vi kan sende mot forhåndsbetaling. Ta kontakt hvis noe faller i smak:) Siter
Margrete Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Hei Margrete! EzyDog Checkmate er nok det du ser etter. Ta en titt på katalogen her: http://www.ezydog.com.au/templates/__custom/ez-images/catalogue_web.pdf Vi har så og single typene av Checkmate på lager, men betalingslønsingen er ikke oppe å går før om 3 uker. Vi kan sende mot forhåndsbetaling. Ta kontakt hvis noe faller i smak:) Jepp ... men de hadde ikke noe padding og da sliter de på pelsen til mine. Så da "slipper" jeg å kjøpe ... Siter
Thor Prestbøen Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Neo halsbåndene har mye padding, men har ikke strup:/ Siter
Margrete Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Neo halsbåndene har mye padding, men har ikke strup:/ Vil ha halvstrup Siter
Thor Prestbøen Skrevet 27. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Vi gir bort en Chest Plate sele + matchende Zero Shock kobbel! Verdi kr 719,- Sjekk vår Facebook side for mer informasjon. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Vi tar nå imot bestillinger mot forhåndsbetaling. Kontakt oss på Facebook hvis du ønsker EzyDog utstyr:) Siter
mushi Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Jeg synes joggebåndet som kan festes rundt livet mitt ser veldig bra ut! Men, jeg har to hunder som jeg vil ha separate bånd til. Er det mulig å feste et bånd til på de sånn at det ene båndet går rundt livet mitt og ned til hund en, mens båndet til hund to går ut fra dette i livet mitt? Håper du skjønner hva jeg tenker på, har lett etter dette lenge. Vil ikke ha joggebelte, men kun et bånd i livet som har to enkle bånd ut til hver hund. Siter
Guest lijenta Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Jeg synes joggebåndet som kan festes rundt livet mitt ser veldig bra ut! Men, jeg har to hunder som jeg vil ha separate bånd til. Er det mulig å feste et bånd til på de sånn at det ene båndet går rundt livet mitt og ned til hund en, mens båndet til hund to går ut fra dette i livet mitt? Håper du skjønner hva jeg tenker på, har lett etter dette lenge. Vil ikke ha joggebelte, men kun et bånd i livet som har to enkle bånd ut til hver hund. med hoftebelte så har jeg hatt oppi tre hunder men bandene vil tvinne seg rundt hverandre. Så hvis du får tak i noen svirvel aktig å feste i så skal det gå uten tvinning Siter
mushi Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 med hoftebelte så har jeg hatt oppi tre hunder men bandene vil tvinne seg rundt hverandre. Så hvis du får tak i noen svirvel aktig å feste i så skal det gå uten tvinning De løper på hver sin faste side, så det er ikke noe problem, men jeg synes et magebelte blir for tykt og varmt når jeg jogger. Har et baggenbelte jeg bruker til vanlig. Jeg ser etter et som er som er bånd jeg tar rundt livet. Har et billig et fra ebay nå som fungerer helt ok en skulle gjerne hatt med litt demping. Jeg ser etter noe lignende som beltet under bare at jeg kan ha på to bånd av lik type og lengde i stedet for ett. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 2. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2015 Hei! Hva med EzyDog Road runner til 1 hund og evt denne til den andre http://www.ezydog.co.uk/products/handy-leash Siter
Thor Prestbøen Skrevet 2. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2015 Jeg tror jeg har begge deler på lager Siter
mushi Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Hei! Hva med EzyDog Road runner til 1 hund og evt denne til den andre http://www.ezydog.co.uk/products/handy-leashNei. Ser kun etter den komboen jeg beskrev. Har jo en halvveis løsning på det nå. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2015 Det neste jeg kan foreslå er 2 road runner bånd. Eller ett med hanefot, men hvis hundene løper på hver sin side så er nok ikke det noen løsning. Ved kjøp av 2 road runner bånd kan du få 10 % rabatt. Siter
simira Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Når blir det mulig å kikke litt på varene for oss som ikke er på facebook? Siter
Thor Prestbøen Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2015 Hei Simira! Vi venter bare på kort løsning fra DIBS nå, så 1-3 uker:) I mellomtiden kan du ta en titt her: http://issuu.com/ezydog/docs/ezydog_worldwide Vi fører så og si alt de har, i alle størrelser og farger. Vi skaffer også Red Dingo ID brikker http://reddingo.com/products/tags/ Alle typene:) Hvis noen skulle ønske kjøpe noe før vi åpner så kan vi legge inn ordre manuelt. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 Vi har åpnet! Ta en titt:) Www.hundebutikk1.no Siter
Recommended Posts