Ingvild Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Bør jeg tenke på noe spesielt når jeg skal kjøpe ruter, eller kan jeg bare kjøpe den billigste jeg finner? Skal bruke den til to enheter (men bare en av gangen stort sett) og trenger en rekkevidde på kanskje femten meter (gjennom et par vegger). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Ah, sånn router du mener! Jeg åpnet tråden, forventet noe om ruter (til LP) og skjønte ikke noenting. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Jeg tenkte på Ruter (som i kollektivtrafikken) Dessverre har jeg absolutt ingen peil på tekniske ting! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Bør jeg tenke på noe spesielt når jeg skal kjøpe ruter, eller kan jeg bare kjøpe den billigste jeg finner? Skal bruke den til to enheter (men bare en av gangen stort sett) og trenger en rekkevidde på kanskje femten meter (gjennom et par vegger). Jeg kjøper aldri den billigste, men en til 150-200kr burde holde fint om det kun er du som skal bruke den Netgear har ett par som fungerer godt til en billig penge. Er det for dårlig rekkevidde kan du også kjøpe en nettverksutvider til ca 300 kr Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Og jeg tenkte på ruter som i vindu... Jeg har aldri kjøpt de dyre, men heller aldri de billigste. Jeg føler meg tryggest i midt-i-mellom-klassen, og har egentlig aldri merket noe forskjell på noen av de 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Og jeg tenkte på ruter som i vindu... OT, men jeg også og så for meg et merkelig palass av et hus som skulle ha en 15m lang vindusrute som skulle gjennom et par vegger 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2015 Morsomt hvordan alle trodde tråden handlet om noe annet Jeg trodde det var rute til LP eller bussrutene til Ruter Lykke til med å finne en ruter, jeg har ikke peiling på slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2015 Det er vell kjekt å sjekke hastighet og rekkevidde og ta det derfra. Det er ingen automatikk i at de dyrere er bedre, sist jeg kjøpte så var det bla en som var omtrent 40% dyrere enn den jeg kjøpte med dårligere spesifikasjoner. Har selv god erfaring med netgear og de har ofte fine priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2015 Beklager forvirringen angående hva tråden dreier seg om. Takk for tips! Ja, så at Netgear hadde flere i brukbar prisklasse. Om det er brukbar kvalitet også går jeg nok for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2015 Lefdal-selgerne klarte å få meg til å kjøpe en til 700 (Jensen). Så nå bør jeg ha en brukbar ruter som varer en stund syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts