Aea Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Hvordan ser man fysisk at tispene helt sikkert har fått løpetid? Går det Ann å være 99% sikker fysisk på at tispa har fått løpetid ? Eller er det kun oppførselen som forandrer seg psykisk man må stole på? Om hunden er annerledes enn den pleier å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Det er såkalte stille løpetider, men de er ikke hyppig utbredt. Da har tispa løpetid uten å vise fysiske tegn, men noen tisper kan likevel vise noen tegn uten å blø. Blodprøver kan derimot sjekke progesteronnivået hos tispa, som endres når den har eggløsning i løpetiden, om en er veldig i tvil og det er veldig viktig å få avklart. Er det store atferdsendringer, kan det være løpetid - eller det kan være noe annet. En ung tispe kan også endre atferd en stund før løpetid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 14. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Jeg så noen få bloddråper på gulvet men jeg har fire tisper og jeg aner ikke hvem av dem. I tillegg så bruker jeg VOM og det kan hende det er blodspor fra VOM også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Da ser du etter hvem av tispene som er hoven bak og dytter litt dopapir oppi dåsa. Ingen spor, sjekk neste. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keida Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2015 Løpsk tispe hovner som oftest bak og den kan endre til mørkere farge på grunn av at den er fylt med blod. Du kan sjekke det ut slik som Line anbefaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 20. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2015 Løpetid her ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts