Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-stop Amundsen Kløv str.S selges


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Jeg må nok dessverre innse at jeg har to "eldre" damer hjemme og at heller ikke Talli kommer til å bære tungt framover. Og oddsen for å få en størrelse stor + tispe igjen er minimal og uansett ikke før om ca 2 år før den "nye" har behov for kløv.

Så selges derfor Talli sin kløv. Den har vært tro i tjenesten og Talli er snill mot den. Så ingen synlig slitasje. Litt møkk og myr i noen sømmer, men det kan spyles av.

Selges kr 1000,- inkludert frakt (ligger på 1399-1599,- i div nettbutikker når jeg tittet inn).

Send PM. Kløven sendes når penger er på konto.

Amundsen-pack-top_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Å, burde egentlig ha prøvd da :P Men bor jo ikke såå langt fra selger, så det lar seg kanskje gjøre?

Om du tenker på meg som selger og ikke en butikk så lar det seg nok gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

S blir vel kanskje litt lite til en Terv? Hun er jo ganske lita, ca 18-ish kg (har ikke veid på lenge). Men har hele tiden tenkt at hun mest sannsynlig må ha M. Kelpien er jo en del mindre?

Jeg har M til minste hannen min, og den har blitt litt i minste laget ettersom han har lagt seg ut en del fra i fjor. Jeg vurderer derfor å selge den, men har ikke bestemt meg helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S passer til min kortis. Hun er 53 og 19/20 kg :)

Jeg må svelge mine ord. Tispa mi kan ikke lenger ha S, hun må ha M :P

Hun har vokst en del siden jeg prøvde i S, men til hennes forsvar så er det jo tross alt over ett halvt år siden pluss at hun er/var bare unghunden på under 2 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har M til minste hannen min, og den har blitt litt i minste laget ettersom han har lagt seg ut en del fra i fjor. Jeg vurderer derfor å selge den, men har ikke bestemt meg helt enda.

Da tror jeg at jeg venter litt med den. Si ifra om du eventuelt skal selge din da, så skal jeg få prøvd størrelsene i mellomtiden :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Da tror jeg at jeg venter litt med den. Si ifra om du eventuelt skal selge din da, så skal jeg få prøvd størrelsene i mellomtiden :)

Skal si i fra om jeg bestemmer meg for å selge den. Han den er litt liten til er forresten en langbeint fyr på 24 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...