minstemann Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Jeg skal på jakt og fiskedagene på elverum i August. Jeg hadde egentlig tenkt å sove i telt, men plutselig har min mor bestemt seg for å være med. Koselig det altså, men da er telt plutselig utelukket... Det er helt fullt på alt av hytter og andre overnattingssteder jeg kan klare å finne i nærheten av Elverum, er det noen som har tips til hvor det er lurt å lete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 budor? et stykke unna da (30 min). Har bodd der vinterstid, fint sted. Myklegard har vel ovenatting (Løten), men der har jeg ikke bodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Heia Hotell i Våler? 20-30 min unna Elverum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Rena camping, om du ikke har høye krav til standard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Rena camping, om du ikke har høye krav til standard. Skal man først kjøre att og fram mellom Rena og Elverum, er jo Kvile camping trivelig. Ellers går det jo ann å leie en campingvogn / bil for helga, og bo på en av plassene i Elverum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts