Aslan Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Fikk for noen dager siden den fryktelige error 99 på mitt Canon 40D Har forsøk alle triks vi fant på nettet, og feilen oppstår også uten minnekort og objektiv montert (ergo ikke der feilen ligger) Også forsøkt å installere oppdatert firmware uten effekt Så ser ut som det må få en god rens/reparasjon. Finner et verksted i Oslo (fotocare), noen som har erfaring med de? Noen som har erfaring med en slik feil? Fått det renset/reparert? Hilsen fortvilet sonis på USA-ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Uff, så uflaks! Jeg fikk samme feilen på mitt i La Paz... Pittelitt upraktisk, for å si det mildt, for å finne noen som kan reparere kameraer i Bolivia når man ikke kan spansk, var ikke helt lett. Men det ordna seg, og den gamle fotomannen løste problemet!Har ingen erfaring med fotocare, men klarer folk i Bolivia å fikse problemet, er jeg sikker på at folk i Oslo greier det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Uff, så uflaks! Jeg fikk samme feilen på mitt i La Paz... Pittelitt upraktisk, for å si det mildt, for å finne noen som kan reparere kameraer i Bolivia når man ikke kan spansk, var ikke helt lett. Men det ordna seg, og den gamle fotomannen løste problemet! Har ingen erfaring med fotocare, men klarer folk i Bolivia å fikse problemet, er jeg sikker på at folk i Oslo greier det Det var betryggende, da satser jeg på at det skal la seg ordne greit for meg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Jeg så et innlegg på en foto kjøp- og salgsside om akkurat dette hvor de anbefalte reperatører i hele landet, kanskje en mulighet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Jeg så et innlegg på en foto kjøp- og salgsside om akkurat dette hvor de anbefalte reperatører i hele landet, kanskje en mulighet? link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 link?Jeg finner det ikke igjen, nemmelig! Får ei heller søkt i gruppene på iPhone. Så mye til hjelp. Verdt å stille samme spørsmål i liknende grupper, iallefall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts