Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Fikk for noen dager siden den fryktelige error 99 på mitt Canon 40D :no: Har forsøk alle triks vi fant på nettet, og feilen oppstår også uten minnekort og objektiv montert (ergo ikke der feilen ligger) :( Også forsøkt å installere oppdatert firmware uten effekt :cry: Så ser ut som det må få en god rens/reparasjon. Finner et verksted i Oslo (fotocare), noen som har erfaring med de? Noen som har erfaring med en slik feil? Fått det renset/reparert?

Hilsen fortvilet sonis på USA-ferie :cry:

Skrevet

Uff, så uflaks!

Jeg fikk samme feilen på mitt i La Paz... Pittelitt upraktisk, for å si det mildt, for å finne noen som kan reparere kameraer i Bolivia når man ikke kan spansk, var ikke helt lett. Men det ordna seg, og den gamle fotomannen løste problemet!

Har ingen erfaring med fotocare, men klarer folk i Bolivia å fikse problemet, er jeg sikker på at folk i Oslo greier det :)

• Like 1
  • 2 weeks later...
Skrevet

Uff, så uflaks!

Jeg fikk samme feilen på mitt i La Paz... Pittelitt upraktisk, for å si det mildt, for å finne noen som kan reparere kameraer i Bolivia når man ikke kan spansk, var ikke helt lett. Men det ordna seg, og den gamle fotomannen løste problemet!

Har ingen erfaring med fotocare, men klarer folk i Bolivia å fikse problemet, er jeg sikker på at folk i Oslo greier det :)

Det var betryggende, da satser jeg på at det skal la seg ordne greit for meg og :)

Skrevet

Jeg så et innlegg på en foto kjøp- og salgsside om akkurat dette hvor de anbefalte reperatører i hele landet, kanskje en mulighet? :ahappy:

link?

Skrevet

link?

Jeg finner det ikke igjen, nemmelig! Får ei heller søkt i gruppene på iPhone. Så mye til hjelp. Verdt å stille samme spørsmål i liknende grupper, iallefall :lol:
  • Like 1