Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Tips til bagasjerom trekk som ikke er fra merket Trixie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Sjekk Biltema, Jula osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Mekonomen kan også sjekkes ut, tror de har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Jeg kjøpte på ebay. 200 kr inkl frakt sånn ca. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Sjekk Biltema, Jula osv? Drittkvalitet :/ Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Thorshov bilrekvisita, Mekonomen og Skruvat er ting du kan sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Drittkvalitet :/ Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Om du vil ha ordentlig trekk som passer til bilen ville jeg kontaktet/sjekket merkeforhandler. Kjøpte de vi har nå på Mekonomen og er fornøyd med de, men de passer ikke helt til setene. Ser at merkeforhandler har dyrere trekk som da er tilpasset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Mekonomen kan også sjekkes ut, tror de har Thorshov bilrekvisita, Mekonomen og Skruvat er ting du kan sjekke Om du vil ha ordentlig trekk som passer til bilen ville jeg kontaktet/sjekket merkeforhandler. Kjøpte de vi har nå på Mekonomen og er fornøyd med de, men de passer ikke helt til setene. Ser at merkeforhandler har dyrere trekk som da er tilpasset. Snakket med forhandler, og stoppet innom både mekonomen og torshovd idag. Ingen av dem hadde det jeg var ute etter? Jeg mener et helt trekk, som dekker alt i bagasjerommet fra vinduet og ned, ikke matte. Ingen av dem hadde det og jeg finner ingen ting på siden dere :/ Sier jeg feil ord til dem og søker etter feil eller ? Tanken har slått meg Jeg kjøpte på ebay. 200 kr inkl frakt sånn ca. Hva søkte du på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Trekket skal være til en stasjonsvogn, bak i bagasjerommet og dekke "alt" der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Duh, jeg leste baksetetrekk. Hva slags bil og modell har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 En Toyota Avensis 2012 model. Forhandleren trodde også jeg mente baksettetrekk forresten, for de hadde bestilt og jeg var kjempehappy og kommer og henter og det var veldig feil i forhold til hva jeg skulle ha hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Noen av dem bruker svenske ord isteden for norske for produktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 og hva er det svenske ordet ? Kikket på dette på ebay http://www.ebay.com/itm/K-H-Economy-Cargo-Mat-Dogs-Car-SUV-Rear-Trunk-Cover-Quilt-Gray-Travel-KH7878-/301272346787?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item46253b30a3 dritdyrt å sende, men virker jo ok ellers. Skulle likt å hatt mer info og sett hvordan de får "veggene" til å holde seg på plass og sånt så jeg ser om det kommer til å holde seg der eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 ligner det http://djurmaxi.se/hund-transport-bilskydd-lastutrymme-p-822.html# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_jsoff=1&_sop=19&_nkw=toyota+avensis+estate+boot+cover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 ligner det http://djurmaxi.se/hund-transport-bilskydd-lastutrymme-p-822.html# Dekker ikke sidene, som er viktig http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_jsoff=1&_sop=19&_nkw=toyota+avensis+estate+boot+cover Tusen tusen takk der fant jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts