buddy13 Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Håper bildet funker. Bud lekte ute ved et fjellvann i går, og hadde disse da han kom inn. Han klør ikke og er i fin form.Spurte på en gruppe på FB, men fikk så himla mange ulike svar, så prøver her Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Det er tunflue! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Det er tunflue ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Og det er ikke farlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Og det er ikke farlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, det ser bare helt fryktelig ut en liten stund. Når han ikke engang klør, ville jeg ikke tenkt noe mer på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Ikke farlig Så min ene hadde et par i går. Er veldig vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Min hadde magen og buken dekka av sånne etter en tur i skogen i fjor. Ser ikke bra ut, men ingen fare Og ja, som du sikkert har fått med deg, det ER tuneflue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Takk Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Ikke farlig nei. Når jeg besøker besteforeldrene mine er magen til Mocca full av sånne stikk. Smører som regel på litt aloevera på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Fikk det på begge bikkjene på fjellet for et par uker siden. Plaget dem ikke og gikk over av seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts