Mirai Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Selges fordi vi lader dem og glemmer å bruke dem . Har vel ligget ubrukt i tre måneder snart nå. Fin dersom du ønsker å komme i mer aktivitet eller ha bedre oversikt over forbruket ditt. Du kan registrere skritt, får vite antall brukte kalorier, kan lage konkurranser med venner, sette den i søvnmodus så du ser om du ligger urolig om natta. Det finnes program til PC og egen app slik at du kan følge med på telefonen. Armbåndene gir ikke utslag hvis du f. eks kjører bil eller strikker! De er i pen stand begge to og kostet 799,-. Har både mørkeblått og svarte armbånd til dem. Det er ingen synlige skader på noen av dem, og de er vasket. Lader følger selvfølgelig med! Selges samlet for: 850,- inkludert frakt. Pris for en: 400,- + frakt (tror rimeligste fra nettbutikk er 650,- for øyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Jeg er veldig interessert i en av dem, mulig begge, men må vente til min fine mann er hjemme igjen før jeg veit om han vil ha. Om de ikke er solgt innen den tid, så hører du fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Jeg vil kjøpe den ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Jeg vil kjøpe den ene Gjerne det, send meg kontaktinfo på PM . @SandyEyeCandy du får si ifra om du uansett vil ha den andre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Jeg vil gjerne kjøpe den andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Da anser jeg begge to som solgt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts