HeleneFS Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Skrevet 1. Juli 2015 Heihei! Tenkte å slenge meg med på en EFIT denne måneden! Kl. 10:00 Sto opp, gikk ut med bosspannet og veide opp frokosten min Kl. 11:00 lå jeg ute på plassen og solte meg Kl. 12:00 lå jeg fortsatt utenfor, men hjalp sambo med å lese til båtførerprøvven Kl. 13:00 lå jeg fortsatt der Kl. 14:00 dro vi ut i båten Kl. 15:00 var vi fortsatt i båten, tror vi spiste jordbær og kjeks på denne tiden Kl. 16:00 var vi fortsatt i båten, solte oss midt på fjorden, temperaturen kom seg veldig!! Kl. 17:00 var vi fortsatt i båten, her er min kjekke samboer som dessverre sparer til manne skjegg... Kl. 18:00 lå jeg utenfor hjemme igjen Kl. 19:00 Dro jeg på butikken og handlet reker til middag, legger inn to bilder her Kl. 20:00 Tok jeg en dusj og farget øyenbryn Kl. 21:00 Så jeg på TV Kl. 22:00 Vasket jeg kjøkkenet og gangen Kl. 23:00 La jeg meg til å sove, skal på vakt kl. 05 i natt, ser ut som jeg har blitt litt brun i ansiktet Så der har dere min dag, med høy hvilepulsfaktor og feriekos 9 Siter
Bananen Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Skrevet 1. Juli 2015 Oooh. Bergen var fin og varm i dag! Fin dag. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Deilig dag med høy sol, brune bein og glad jente! 1 Siter
HeleneFS Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 @SandyEyeCandy siden du skriver "jente" er jeg nysgerrig på, basert på bildene her, hvor gammel folk tror jeg er ? Mye bein på bildene, uffda, hehe! Før hadde jeg komplekser for bena mine pga jeg har så mye arr og et stort følsesls/pigment merke på venstre ankel, men da har jeg tydeligvis kommet over det . Dere kan se det dekker hele fremsiden av ankelen. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 @SandyEyeCandy siden du skriver "jente" er jeg nysgerrig på, basert på bildene her, hvor gammel folk tror jeg er ? Mye bein på bildene, uffda, hehe! Før hadde jeg komplekser for bena mine pga jeg har så mye arr og et stort følsesls/pigment merke på venstre ankel, men da har jeg tydeligvis kommet over det . Dere kan se det dekker hele fremsiden av ankelen. Jeg bruker jente og dame om hverandre litt avhengig av kontekst, det har ikke så mye med alder å gjøre. Fint med bein! Jeg har også hatt så mye komplekser for beina mine at jeg ikke kunne gå i verken skjørt eller shorts før jeg var nærmere 23 år, fordi de var tynne, flekkete, arrete og mye rart som bare befant seg inne i hodet mitt. I går hadde jeg en frigjørende opplevelse, der jeg sykla til stretching bare iført sports-bh, en liten topp og den lynkorte shortsen jeg bruker på pole-trening. Jeg driter i nupper på låra, cellulitter, sprengte blodkar og føflekker, for de merkene jeg får fordi jeg holder på med en sport jeg elsker, er MYE verre, og det lever jeg lett med. La beina danse nakne i sommer, jeg heier på deg! 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 6. Juli 2015 Rapporter Skrevet 6. Juli 2015 Får ikke opp noen av bildene, men vet ikke om det bare er hos meg. Siter
Benedicte Skrevet 6. Juli 2015 Rapporter Skrevet 6. Juli 2015 Får ikke opp noen av bildene, men vet ikke om det bare er hos meg. Ikke jeg heller dessverre Siter
HeleneFS Skrevet 6. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2015 Heihei! Tenkte å slenge meg med på en EFIT denne måneden! Kl. 10:00 Sto opp, gikk ut med bosspannet og veide opp frokosten min Kl. 11:00 lå jeg ute på plassen og solte meg Kl. 12:00 lå jeg fortsatt utenfor, men hjalp sambo med å lese til båtførerprøvven Kl. 13:00 lå jeg fortsatt der Kl. 14:00 dro vi ut i båten Kl. 15:00 var vi fortsatt i båten, tror vi spiste jordbær og kjeks på denne tiden Kl. 16:00 var vi fortsatt i båten, solte oss midt på fjorden, temperaturen kom seg veldig! Kl. 17:00 var vi fortsatt i båten, her er min kjekke samboer som dessverre sparer til manne skjegg... Kl. 18:00 lå jeg utenfor hjemme igjen Kl. 19:00 Dro jeg på butikken og handlet reker til middag, legger inn to bilder her Kl. 20:00 Tok jeg en dusj og farget øyenbryn Kl. 21:00 Så jeg på TV Kl. 22:00 Vasket jeg kjøkkenet og gangen Kl. 23:00 La jeg meg til å sove, skal på vakt kl. 05 i natt, ser ut som jeg har blitt litt brun i ansiktet Så der har dere min dag, med høy hvilepulsfaktor og feriekos Byttet ut allle linkene, funker dette? 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 6. Juli 2015 Rapporter Skrevet 6. Juli 2015 Koselig efit! Så ut som en deilig dag 1 Siter
Recommended Posts