Lunatic Skrevet 22. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2015 Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å flytte for tiden, Jeg har nettopp sagt opp leiligheten her på Røa/Bogstad, og jeg vil helst flytte ut så fort som mulig. Det er 3mnd oppsigelsestid, men som sagt så vil jeg helst flytte i går så det er bare å si ifra om du trenger å flytte i nærmeste framtid Send meg en PM om du eller noen du kjenner er interessert! Hund er selvfølgelig tillatt. @AnetteN bodde her med tre hunder, og @Benedicte bodde her også med tre hunder. Andre dyr og akvarier er ingen problem. Limt inn fra @Benedicte sin siste annonse: Leiligheten er på ca 70 kvadratmeter (kjellerleilighet). 12000,- i mnd inkludert strøm og internett. Leiligheten ligger på Røa, like ved Bogstad Camping. Det er kort vei til uendelig med turmuligheter. Leiligheten består av: lang gang, kjøkken, to stuer, bad og to rom. Begge to er store nok til soverom, men det ene rommet har ikke gulvvarme. Vi har derfor brukt det som hunderom/bod. Det er spotter i alle rom, og i garderobeskapet i gangen og i den innerste stue. Både 45- og 32-bussen går to minutter unna, samt at t-banen er 4 min unna med buss. Retrieverklubbhytta ligger 20 minutter unna Bilder har jeg ikke fått tatt enda, men det kommer om ikke så lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2015 åååh,fine leiligheten Retrieverklubbhytta ligger bare et par min unna med bil savner marka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 22. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2015 åååh,fine leiligheten Retrieverklubbhytta ligger bare et par min unna med bil savner marka! 20 minutter for oss som ikke har kjøretøy Jeg kommer til å savne marka skikkelig! Er så glad i leiligheten.. Men akkurat nå må man dessverre flytte. igjen. Men da får jeg en leilighet alene, og det tror jeg kommer til å bli veeeldig deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 23. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Inngangsparti med praktisk skistativ/hundestæsjholder Litt av den lange gangen Stue Bad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Medfølger hunden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 You wish Hun ville bare være med på alle bildene, så jeg tenkte det var bedre sånn her enn en blurry dott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Jeg kan skrive under på at leiligheten er koselig og fin, også er plassen superdyrevennlig! Skogen er rett utenfor, og badevann og Kort vei til sentrum er det også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2015 Veldig fin leilighet med super location (og særlig en superkoselig nabo!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts