presa baby boy Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Er det noen som veit hva det koster og få hunden chipet med gps er mange hunder/valper som blir stjålet tanker?Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Cora Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Tror de fleste kommer ferdig chippet nå til dags? Hvis ikke vil jeg tro du kan enten søke det opp på nettet eller spørre hos dyrlegen. Siter
simira Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Chip har ikke gps-signal, men er en identifikasjonsbrikke med et nummer, som blir registrert sammen med ditt navn som eier. Politi og dyreklinikker har avlesere for å sjekke disse. Skal du ha gps-sporing på hunden tror jeg foreløpig du må ha gps-halsbånd. 3 Siter
presa baby boy Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Ja men har snakket med folk som sier det er mulig og få satt inn gps el hva di velger og kalle det for og spore hunden er ikke sikkert dette er tilfelle ønsker bare og vite høres lurt utSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
presa baby boy Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Chip har han men noe slags spore mulighetSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
yurij Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Høres usansynlig ut... Om en chip skal sende ut gps signaler må den ha noen form for batteri el. Siter
Lunatic Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Aldri hørt om. Da hadde jeg nok bare kjøpt et GPS-halsbånd i stedet. Veldig enkelt og greit. "Kippy", feks, er en liten og lett GPS, som også er veldig brukervennlig Siter
presa baby boy Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Ok men da er hele vitsen borte gps hals bånd er så ubrukelig i dette tilfellet om hunden blir stjålet som var hele poenget her så tar di av bånd med en gang Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
yurij Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Hvordan ville du fått en sånn til å klare sende ut signaler i 10 - 15 år? 1 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Hvordan ville du fått en sånn til å klare sende ut signaler i 10 - 15 år? Ikke jeg men back2you holder på å utvikle. Lades med en induserene hanske du klapper dyret med. 20 stryk lader for en uke. https://www.indiegogo.com/projects/gps-pet-tracker#/story Siter
yurij Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Ikke jeg men back2you holder på å utvikle. Lades med en induserene hanske du klapper dyret med. 20 stryk lader for en uke. https://www.indiegogo.com/projects/gps-pet-tracker#/story Får du opp info på hansken da at de to snakker sammen? Chip og hanske? 1 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Får du opp info på hansken da at de to snakker sammen? Chip og hanske? Hansken bare lader batteriet med induksjon. Info er ment å fungere som andre trackere. Typisk på iphone/andorid app. Siter
yurij Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Hansken bare lader batteriet med induksjon. Info er ment å fungere som andre trackere. Typisk på iphone/andorid app. Joda,jeg skjønte det men chiper vandrer ofte, så det er vel en indikator på hansken da? Bra for dem med setter dette så kanskje de finner igjen hundene sine av og til, om de får ladet dingsen Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Har ikke svaret på alt, jeg vet ikke noe mer enn det som er linket til men du skal kunne få beskjed om batteristatus på SMS så da finner du jo fort ut om det er noe på gang? Ofte er vel og å ta noe hardt i, at det skjer er nå så.. Spørs om de får inn setterne en gang i uka for lading da.. Siter
presa baby boy Skrevet 17. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Nei jeg spurte for jeg ikke viste om det var noe måte og ha en sporer i hunden for ett bånd er sikkert supert i skog og mark men var ikke det jeg tenkte på Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Recommended Posts