jaktlykke Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Er det noen av dere med nederlandske raser som skal hit i sommer? Påmeldingsfristen går ut 14 juni. Rasene er: Wetterhoun Stabijhoun Hollandsk gjeterhund - korthår - ruhår - langhår Drentsche Patrijshound Smousshound Sarloos wolfhound Schapendoes Kooiker Markiesje (ikke FCI-godkjent enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 På den siden var det usedvanlig lite info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Her er det mer informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sol78 Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Oi! Det hadde vært artig! Skal jeg tenke på til en senere anledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Jeg var på en internasjonal utstilling i Zwolle i fjor og om noen skal reise dit anbefaler jeg virkelig Hotel Mercure. Store fine lufteområder, hundevennlig og kort vei til messehallene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Nå er det kun timer igjen av påmeldingfristen for de av dere som har tenkt dere dit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Oj, så mange påmeldte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Denne hadde det vært artig å dra på for å lære mer om disse rasene. Så mange av disse rasene har i alle fall aldri jeg fått se! Kanskje et annet år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Dette er andre gangen de har denne utstillingen; forrige gang var i 2013. Så tipper at det blir 2017 neste gang? Anyways; nå er fristen gått ut og slik som dette ser fordelingen ut: Morsomt å se at stabijhoun er den største gruppa på 101 stykker! Det blir by far den aller største utstillingen jeg deltar på i forhold til antall stabijer - vanligvis er det kun et par stykker her på bjerget. Så dette gleder jeg meg veldig til! Jeg drar nedover med Amigo og Storm - mest for opplevelsens skyld men også for å få en vurdering av raseeksperter. Storm skal dessuten inventeres mens vi er der (alle hanner som skal stå på den nederlandske avlshannhundlista må inventeres). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts