Gå til innhold
Hundesonen.no

Kenzie trenger pass i august - Kristiansand


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg flytter til Kristiansand i starten av august for å begynne på UiA. Skolestart er 10. august, og så vidt jeg vet begynner fadderuken da(?). Siden jeg vet det blir mye som skjer akkurat da som har mye å si for det sosiale, skulle jeg gjerne hatt noen som kunne tenke seg å passe Kenzie i rundt en uke fra da.

Hun er litt over 7 måneder nå, akkurat fått sin første løpetid, så da er hvertfall ikke det en fare i august. Kan fint være hjemme alene en arbeidsdag, bjeffer svært sjeldent, og går godt overens med absolutt alt og alle. Oversosial liten krabat som kan finne på å hoppe når hun blir ivrig i møte med nye mennesker, og må gjerne roes ned litt. Går fint i bånd, med unntak av at hun kan finne på å gjete biler, sykler og andre ting med hjul om man ikke ligger litt i forkant og distraherer henne. Inne er hun kjemperolig, mens ute digger hun å løpe etter pinner og kongler, eller jage fugler på avstand :P Ellers er hun kjempesnill, og elsker å være med på alt som skjer. Største problemet er vel egentlig at hun blir veldig fort bilsyk, så bilturer kan være litt styrete.

img_3259.jpg

Hmm, nå er det sikkert noe vesentlig jeg har glemt, men dere får bare spørre om det er noe dere lurer på. Er det noen som kunne tenke seg å få besøk av henne for en uke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, å ha henne hos foreldrene mine er back up-løsningen men vil helst slippe å mase på de, da da kommer til å være midt oppi jobbing med tomta. Det vil jo da også gjøre at de uansett vil ha mindre tid til Kenzie, så den løsninga er med andre ord ikke helt optimal.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, å ha henne hos foreldrene mine er back up-løsningen men vil helst slippe å mase på de, da da kommer til å være midt oppi jobbing med tomta. Det vil jo da også gjøre at de uansett vil ha mindre tid til Kenzie, så den løsninga er med andre ord ikke helt optimal.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjønner :)

Sånn bortsettfra ekstremt lang reisevei skulle jeg veldig gjerne hatt henne ei stund jeg altså :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...