Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekjøpere føler seg rundlurt


MiO
 Share

Recommended Posts

Huff, grusomt eksempel på folk som ikke gjør noe forarbeide før de skaffer seg hund. At noen bare stikker innom finn.no og leter etter en søt valp er ufattelig for meg. Og jeg kjenner jeg blir dårlig når jeg leser at "oppdretteren" sier at nå driver de lovlig, kun med norske valper.

De har jo blitt lurt, så klart, men det er som å bli overrasket over at man ble svindlet når man sendte noen tusenlapper til en prins i langtvekkistan, og han ikke betalte tilbake.

Jeg tror jeg må slutte å lese disse sakene, jeg mister helt troen på menneskeheten.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva de har trodd de har kjøpt, når valpen er så billig. Det bør være ett tegn på at noe er galt. Når jeg titta på yorkie valp selv kom jeg over en god del slike annonser av typen "for god til å være sann", og styrte unna.

Så jeg syns det er deprimerende at disse folka har brukt mindre tid på å finne ut om hunden de skal kjøpe/hundekjøp generelt, enn det folk flest bruker når de skal kjøpe seg ny vaskemaskin.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...