Pringlen Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Denne syntes jeg var søt. Og så er jeg så sykt imponert over kontrollen de har på bikkjedyra Riktignok har de hverken søk eller selvstendighet som singel drivende hunder, men allikevel! (og strengt tatt fungerte de heller ikke som drivende hunder under revejaktforbudet, men det er vel opphevet nå) 2 Siter
Pringlen Skrevet 30. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Fungerer det ikke å trykke på linken? (Funker her ) Siter
Tekopp Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Fungerer det ikke å trykke på linken? (Funker her ) kom ikke opp i tapatalk'en min (funker i vanlig nettleser ) Siter
Guest vivere Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Alt jeg ikke har peiling på Så to hunder som var lenket sammen. Hvorfor var de det tro? Siter
Gjest Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Jeg likte denne Jeg liker jakthunders sosialitet. Den minnet meg litt om besøk hos en venn med ca 40 trekkhunder - stort sett vorsteh-pointer-greyhound-blandinger. Men så er jeg nå svak for jaktrasene da. Siter
Pringlen Skrevet 30. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Alt jeg ikke har peiling på Så to hunder som var lenket sammen. Hvorfor var de det tro? Fordi han fikk inn utrente unghunder, som fort ville vært over alle hauger, om ikke de ble lenket sammen med en ferdig trent hund. Så brukte han unghundens navn som kommando, og belønnet for å komme inn. Smart, spør du meg Siter
Recommended Posts