Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderingskurs i regi av ASKN

Recommended Posts

I og med at jeg brått ble sykere, er jeg ikke i stand til å dra på brukshelga. Derfor ønsker jeg å selge plassen min. :)

"Velkommen til brukshelg i vakre Tinn kommune i Telemark. Både bosted og treningssted ligger ved Tinnsjøen. Alle disipliner trener i samme område og vi samles til felles lunsj på stranda der vi har bålpanner tent for de som ønsker varm lunsj. Toalett tilgjengelig i terrenget. Aktivitetsmuligheter for familie i nærområdet og ca 2,5 mil unna. www.visitrjukan.com

Det er bensinstasjon, bakeri og dagligvarebutikk i umiddelbar nærhet til bosted. Sandviken camping serverer pizza, burger o.l .

Tid: 05.-07.juni 2015, frammøte fredag kl 1900. Lørdag + søndag kl 0900 – ca kl 1600.

Sted: Sandven, 3656 Atrå (Oslo/Larvik 17 mil, Bergen/Kristiansand 30 mil Ringebu 40 mil)

Instruktører:

Rundering – Theresia Staaland:
Instruktørutdannelse i ettersøkning og ruin i NRH.
2 stk godkjente Australian shepherd, lavine, ettersøkning, ruin.
Plass til 6 ekvipasjer. Fullt.

Overnatting: www.sandviken-camping.no Alle hytter er holdt av, deltagere bestiller og betaler selv, ASKN brukshelg oppgis ved bestilling.

I tillegg sender dere mail til: [email protected] hva som er bestilt.

Pris: kr 1 800,- inkludert felles middag lørdag. Familiemedlemmer middag kr. 300, barn ½ pris.

Mat og drikke for øvrig ordner deltakerne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider