icebluelagoon Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2006 Nei...er ikke bare deg,er enkelte ting på siden jeg irriterer meg grønn over Skal fikse blog'en.
icebluelagoon Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2006 Koden for iframe... Hvor da isåfall? Det står at programmet ikke støtter Iframe når jeg f.eks legger inn siden min osv...
tuppetroll Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Skrevet 31. Januar 2006 Hvor da isåfall? Det står at programmet ikke støtter Iframe når jeg f.eks legger inn siden min osv... i htmlen... ellers får du bare skaffe deg en nyere utgave
tuppetroll Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Skrevet 13. Februar 2006 Fin lay, men veldig vanskelig å lese det som står i menyen - skriften er for liten...
Line_ Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Skrevet 14. Februar 2006 Fin lay, men veldig vanskelig å lese det som står i menyen - skriften er for liten... Ok, skal fikse på det Noen andre med kritikk?
icebluelagoon Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Helt ny layout nå! Kritikk? Er kjempe fornøyd, er ikke ferdig med tekst og sånnt, men det kommer http://www.sheltie.moo.no
tuppetroll Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Enkel og oversiktlig - men kanskje litt kjedelig?
MarieR Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 synns det var veldig fint jeg! men "trening" funker ikke. enten det, eller så er det ikke noe på den. får opp siden kan ikke vises..
icebluelagoon Skrevet 18. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 Enkel og oversiktlig - men kanskje litt kjedelig? Jeg vil ha den sånn, enkel og oversiktlig
icebluelagoon Skrevet 18. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 synns det var veldig fint jeg! men "trening" funker ikke. enten det, eller så er det ikke noe på den. får opp siden kan ikke vises.. Det kommer.
Karine Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 Syntes den var fin, men savner oftere oppdatering av bloggen..
icebluelagoon Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2006 Oppdatert med side om meg Side om trening kommer i kveld.
Line_ Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Nå skal siden om trening også være oppe Rart du ikke kommer inn på den Jeg kommer helt fint inn!
icebluelagoon Skrevet 16. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2006 Oppdatert med nye bilder!!
Line_ Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 Nå er siden oppdatert med absolutt alt nytt Nye tekster, layput, bilder osv.. Vil veldig gjerne ha kritikk! http://www.sheltie.moo.no EDIT: se bort ifra gjesteboken og dagboken som ikke ser ut som de skal, Jenny har passordet til dem, så jeg får fikset det om ikke lenge!
icebluelagoon Skrevet 3. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2006 Gir alle f*** i siden min eller? Kan vi få litt kritikk her?? <_<
SD Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Skrevet 3. Juli 2006 Jeg har FrontPage 2000 og bruker iFrame. Koder selv da - du finner ikke iFrame koden i FrontPage 2000. Men det er fullt mulig å bruke iFrame i FrontPage 2000 bare du koder selv
icebluelagoon Skrevet 5. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2006 Jeg har FrontPage 2000 og bruker iFrame. Koder selv da - du finner ikke iFrame koden i FrontPage 2000. Men det er fullt mulig å bruke iFrame i FrontPage 2000 bare du koder selv Det jeg også har funnet ut! Skal på en måte ha Frontpage så jeg kan slippe kodingen, har kodet hele sider før, det er noe dritt Men har mange datafreaker i omgangskretsen min som sikkert kan fikse den nye for meg. Skriver nå dagbok for hver dag og oppdaterer med bilder og stuff så ofte jeg bare kan så det er bare å følge med! Blir veldig glad til forslag om ting jeg burde ha med/ ikke burde ha på siden min, alt for å få en bra side
Basse Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Skrevet 6. Juli 2006 Mente jeg hadde skrevet her? Sonen hang seg sikkert opp slik at den ikke ble postet, så vi prøver igjen - Kjempefin farge på en flott lay, sommerlig og fin, men kan brukes til en hver annen årstid også egentlig - Flotte bilder du tar! Har egentlig ikke noe å prike på, veldig flott og oversiktelig side!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar