Malamuten Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2015 Finnes PM ute på nett så man kan se hvor mange som er påmeldt i de forskjellige rasene osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2015 Finnes PM ute på nett så man kan se hvor mange som er påmeldt i de forskjellige rasene osv? Ja, etterhvert - men du må smøre deg med litt tålamot siden det er en stund til fristen går ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2015 Ja, etterhvert - men du må smøre deg med litt tålamot siden det er en stund til fristen går ut Ah, det er jo ganske naturlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Første påmeldingsfrist i dag dere! Mor og datter er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Første påmeldingsfrist i dag dere! Mor og datter er påmeldt Når går siste frist ut? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Når går siste frist ut? Sent from my iPhone using Tapatalk 15.6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Talli er påmeldt i Veteran og Elite LP. Kræsjer det så går LP forann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Skulle veldig veldig hatt lani der men rekker ikke ned til agilityuka samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Jeg skulle oppover med Fredrik og Nora, men er glad jeg som vanlig venter til siste dag av fristen med å melde på. Fredrik døde på søndag og dette bildet av Nora ble tatt i går Så da blir vi hjemme i år, med mindre jeg spontanbestemmer meg for å reise opp som tilskuer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Jeg skulle oppover med Fredrik og Nora, men er glad jeg som vanlig venter til siste dag av fristen med å melde på. Fredrik døde på søndag og dette bildet av Nora ble tatt i går Så da blir vi hjemme i år, med mindre jeg spontanbestemmer meg for å reise opp som tilskuer. Ikke Fredrik og! :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Jeg skulle oppover med Fredrik og Nora, men er glad jeg som vanlig venter til siste dag av fristen med å melde på. Fredrik døde på søndag og dette bildet av Nora ble tatt i går Så da blir vi hjemme i år, med mindre jeg spontanbestemmer meg for å reise opp som tilskuer. Kondolerer med tapet av Fredrik ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Kanskje litt feil tråd, men så trist med Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sol78 Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Vi skal Nybegynnere som vi er - på vår første nkk utstilling. Men, et sted må man jo bare begynne? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Siste frist i morgen folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Puddel og terv er meldt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Og der var Ganzie påmeldt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Håper NKK kan få til å jonglere LP og utstilling. LP er pri for meg, men hadde vært artig å fått gå inn i ringen i Veteran også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Jeg har så lyst, men det er jobbhelg og sommer og jeg er nå egentlig bare ekstrahjelp pga nedbemanning så dette går jo bare ikke... hrmpf. Men lykke til alle som skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Jeg har ikke vært i Trondhjem på mange år,er leangen lett å finne? Jeg har visst 3 hunder som skal..? Hva med hytter/campingplasser innenfor en times radius? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Jeg har ikke vært i Trondhjem på mange år,er leangen lett å finne? Jeg har visst 3 hunder som skal.. Hva med hytter/campingplasser innenfor en times radius? Noen tips? Travbanen ligger rett bak Ikea, som er lett synlig fra E6. Ligger på Leangen, på østsiden av sentrum. Storsand camping ligger 20-30 minutter lenger nordøst også lett tilgjengelig fra E6, mens Sandmoen ligger ved E6 på sørsiden i ca samme avstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Da er tjukkebolla påmeldt Og dum (evt smart, litt ettersom) jeg er, så har jeg meldt henne i unghund, til tross for at hun vil være heeeelt yngst i klassen.. I tilfelle verden ikke står til påske osv., og jeg kan snuse på cacib.. Selv om det egentlig ikke er noen fare.. Så nå kjenner jeg at jeg angrer litt igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Håper NKK kan få til å jonglere LP og utstilling. LP er pri for meg, men hadde vært artig å fått gå inn i ringen i Veteran også. Send meg en mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Send meg en mail Har sendt til utstilling@ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Har meldt på ei samojedfrøken. Bare for artig, det er nok ikke noen dommer for mine hunder. Men men, lenge siden jeg har vært i ringen og jeg har unasett tenkt å ta turen for å se på, så hvorfor ikke vise fram en langbeint sak Hun har å gro litt pels de neste 3 ukene...hihi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Tusen takk for svar ? Da er det vel best å hive seg rundt for en hytte! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts