Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 http://www.papillonen-tiko.net Hadde vært fint med litt kritikk, hva jeg kan gjøre bedre og sånt
_aussie_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Synes siden din er flott, ikke noe negativt
Basse Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Oj, se her var det kommet forandringer På min skjerm kommer det et nokså stort tomt område over selve indexsiden og menyen, er dette meningen? Synes kanskje ikke blåfargen på linken til siden din passet helt med bakgrunnsfargen... Ellers må jeg jo si at du har en søøt hund og en fin og innholdsrik side GB signert!
Hilde90 Skrevet 23. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Oj, se her var det kommet forandringer På min skjerm kommer det et nokså stort tomt område over selve indexsiden og menyen, er dette meningen? Synes kanskje ikke blåfargen på linken til siden din passet helt med bakgrunnsfargen... Ellers må jeg jo si at du har en søøt hund og en fin og innholdsrik side GB signert! Har du Firefox eller opera som internettleser (eller hva det heter)?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar